1.12.2013 г., 11:26 ч.  

Съвременно 

  Есета » Други
926 0 0
1 мин за четене

             Скандали, боища, проститутки, наркотици, купони, гюбеци, кафенце - т'ва онова... Свалки, думи с неясно значение, секс без усещане, емоция... Его, интернет зарибени, прекалено грим - тежки маски... Наглост, непукизъм, почасови приятели с интереси... Интриги, злоба, коли - най-нови марки, празни хора... Това е съвременен свят и живот, така ли?

             Предпочитам да живея с надежда за миналото в бъдещ момент! Да знам значението на това,на което ми казват. Да знам, че това, което правят мъжете, не е само за секс... Днешните хора са забравили какво е мил жест, дума или танц. Да, предпочитам да ме наричат "дама", отколкото "тая".

             Къде е нежността, скромността, искреността?... Истински приятели - много бързо изчезнахте. А малките неща?... Забравихте и що е естествена красота, но не и що е завист. Сексът - това не беше ли нещо много лично между двама души?... Разбирателство ли? Те не знаят какво е култура и уважение, те не знаят как!... А любов - усещате ли я изобщо?

             Гордост имате, само когато някой се опита да ви каже истината... Разбира се, че това Ви обижда и е нагло. Как може да си го позволи... Къде е онзи мъж, който може да плаче и да помоли за прошка,забравяйки това его?... Кой би те поканил на танц? Кой би искал да ти покаже красива гледка или просто да ù се наслади с теб? Къде сте, Хора?!

Никой не иска и не търси перфектни, моля, извинете...

 

Извратенящина - в това превръщате света!

© Ивана Кондева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??