23.10.2008 г., 12:20 ч.

Съвременност и бъдеще 

  Есета » Философски
1505 1 1
2 мин за четене

Ще продължа от там, докъдето стигнах, тъй като темата е обширна и трябва да се доразвие, а и не съм се аргументирал достатъчно. Вярно е, че нещата или трите основни теми: бъдещето, съвременността и тяхното решение, което предлагам аз -Исус Христос, могат да се погледнат от различни гледни точки, като някои ще си помислят: Ти  говориш така,  сякаш не вярваш в научния напредък, или че не мислиш реалистично. За мен Исус си остава единствената алтернатива на въпроса. Защо - ще попитате - да се поправя на всички въпроси. Както казах преди, човек, или по-точно човечеството прави грешка след грешка, тъй като грехът е в него, а какво е греха, ако не грешка с катастрофални последици. Преди всичко искам да отбележа, че този свят не е най-идеалното място за живеене, какъвто е днес, може би ще се съгласите с мен. С риск да изляза от контекста, ще кажа, че съвременният човек, задоволен от всичко, предлагащо му се от модерния свят - технологиите и т.н. трудно може да погледне от положението на другите, до които те не могат да достигнат поради една или друга причина. Не е ли светът място, където благата са за всички и всеки има право на равен дял. Имаше един строй, който се наричаше комунизъм - ето една от поредицата грешки. Не се ли самозабрави човек твърде много, не започна ли да си строи вавилонски кули, за да достигне Бог. Историята май се повтаря отново и отново като само се сменя времето. Единствената грешка на социализма такъв, какъвто ние го познаваме, беше, че отрече Бог и постави аз-а в култ. Не трябваше ли човек да си вземе поука и да не се опитва да заеме ролята на бог. Не ме разбирайте погрешно, аз не съм против комунизма или който и да било строй, но раят не е под небето, а на него. Откъде знам ли? Ами огледайте се, бе хора. Не е ли тази демокрация една псевдодемокрация. Доколкото знам, демокрация значи гласът на народа. А то май стана глас в пустинята. Не е ли ЕС още една Вавилонска кула, или може би паметник на гордостта. Не го ли пише в Библията и не е ли тя Божие слово, Исус нима е престанал да бъде словото в плът. За да излезе от този омагьосан кръг, човек трябва да се примири с Бог и да осъзнае нуждата от спасение. Защото не погива само тялото, ами и душата, която е вечна или отиваш в ада или в рая. Избирай - среден път няма.

© Деян Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Деяне,
    съгласен съм че социализма отрече Бог,
    но за да го замени с един друг култ.
    Даже "... и човека се знаеше"
    А ако беше го заменил с аз-за (хуманизъм)...

    Реално никоя политическа(религиозна) върхушка не го прави,
    защото горди хора трудно се владеят.
    Не ме разбирай погрешно, не съм против религията.

    Колкото до това, къде е Рая,
    доста може да се поспори.
    Аз примерно вярвам,
    че ада и рая са вътре в нас.
Предложения
: ??:??