24.12.2008 г., 9:30 ч.

Създавам си бъдеще с това, с което разполагам в момента 

  Есета
1323 0 2
2 мин за четене
  Влизам в бяла, празна стая. Само кафевият паркет ми помага да не изпадна в депресия от белите стени. За кратко забравих за какво дойдох, но бързо върнах мисълта си. Извадих ролетката и молива от джоба си и се захванах за работа.
   Започнах да меря стените, стаята беше правоъгълна с размери 370 на 220 см. Въпреки че стаята е само за мен, реших че искам две легла, за да може да ми идват на гости приятели и да спят у нас. Така, две ъглови легла срещу вратата, опа, проблем оригиналния размер на ъглошките е 190 на 100 см, с такова легло няма да мога да отварям вратата. Ще ги намаля на 180 на 100 см, и без това не съм толкова висока. Нуждая се и от ракла, ще я поставя до едното легло. Ако размерът й е 100 на 100 на 50 ще остане малко място в ъгъла, точно колкото да не изглежда претрупано.
  Все още има две празни стени, на едната е прозореца, до не искам да има нищо, за да може да влиза светлина в стаята ми. Остана стена с размер 370, но заради вратата става 270. Как да побера скрин, гардероб и бюро? Лесно аз съм математик, всичко ще бъде сметната, така че да се побере.
  До вратата ще поставя скрина, 80 на 45 на 100, с четири чекмеджета. Следва еднокрилен гардероб 45 на 60 на 180, а отгоре му един по-малък - 45 на 60 на 60, и двата ще бъдат с рафтчета за дрехи.
  Дойде редът и на бюрото, което трябва да е пригодено за компютър, с плъзгач за клавиатурата, с рамка за кутията отдолу, а над бюрото рафтове, за да мога да си редя сувенири, плюшени играчки, дискове и други нужни неща. Останаха точно 90 см за един двукрилен гардероб със закачалки, а отгоре един малък 90 на 60 на 60. Имам нужда от два стола и една малка кръгла масичка 60 на 50 на 60.
  Мебелите са готови, остана само цветът им. Синьото е хубав цвят, но само един звук и някак си еднообразно. Защо не синьо и жълто? Готово! Цветът на стените също ще е син и жълт. Отново хванах молива и започнах  да чертая прави или по-точно криви, върху стените и да отбелязвам буквите С и Ж във фигурите, които се получават.
  Е, май бъдещата ми стая е готова, остана само да се боядиса и да се поръчат мебелите.

© Александра Атанасова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Сметките са объркаващи и ненужно затормозяващи. Не мился че е свършено, изглежда сякаш е напълно изваден от контекст.
  • 370 на 220! Кутийка... Навярно височината е по-голяма от ширината... Ами да! Това е идея! Завърти я и ще получиш по-голяма стая! Човек е голям, колкото големи са мечтите му! А вещите, макар и правещи живота ни удобен, са си само вещи. Поздрав!
Предложения
: ??:??