12.02.2009 г., 18:13 ч.

Такъв е животът 

  Есета » Лични
2190 1 3
2 мин за четене
 

Прелиствам снимките от нашата сватба и сълзи се стичат по лицето ми... Като че ли беше вчера, когато те видях за пръв път. Като че ли вчера погледнах в душата ти и тогава ми се стори тъй близък. Сякаш те бях виждала и преди... Сякаш цял живот бях чакала теб. Влюбих се... тъй силно и отчаяно, че още усещам болката в мен. Сякаш исках да се вкочпа в теб. Да те имам завинаги. Нищо друго нямаше значение тогава. Исках да се видя в бялата рокля, да си мисля, че ти си моят Принц - и успях. Преборих се да си мой. Само че - струваше ли си?!

След сватбата всичко се промени... ти забрави любовта ни, забрави обещанията ни един към друг и отново ме отведе в черната дупка на душата ми. Искаше ми се да те мразя, да викам, да избягам... но не можах. Обещах ти, че винаги ще бъда до тебе и ще спазя обещанието си, дори с цената на хиляди тежки рани във вече разбитото ми сърце. Подредих приоритетите си в обратна посока - и теб оставих на последно място, за да боли по-малко. Не се сърди, моля те!

Понякога стоя нощем и не изпитвам нищо. Не усещам студа по кожата си, не чувам дори собственото си сърце. Него май го заключих под строгия поглед над разума... А понякога как бие само, как иска отново да скача лудешката, но не може... Всичко свърши, нали?

Останаха ми само спомените - онези парещи спомени, които имахме с теб. Онази любов, онази страст и мечти... Мечти, на които нямам право вече, нали? Казваш ми, че ме обичаш, но всичко това е лъжа... Зная, защото го усещам със сърцето си. Думите ти вече не стигат до мен. Онова ледено момиче, което бях в началото, се завърна с още по-страшна сила. Сега всеки ден е един и същи за мен. Сега съм затворила сърцето си за всичко лошо.

Искам да усещам само радостта. Да се рея с птиците, да докосвам звездите, да те измислям отново и отново. Да открадна само още няколко мига с теб... Още няколко мига да почувствам аромата на кожата ти, да те имам грешно, но истински. Да те обличам с най-нежните си думи, да те галя с парещите си ръце и да те чакам с изтръпнало до болка сърце... Искам  още само няколко мига щастие...

Ще можеш ли да ми ги дадеш? Ще ме накараш ли пак да обичам с цялото си сърце? Ще можеш ли да излекуваш болката и самотата?!

Моля те само за още няколко мига щастие...

© Ди Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Желанието да си с един човек не може да се изчерпи, ако ти самият не го искаш. Когато обичаш, поставяш човека до теб на пиадиестала на най-възвишените си чувства и обичаш, макар това да боли..Обичаш без да се замисляш. Обичаш без да искаш нищо в замяна - просто и истински. Друг е въпросът - обичан ли си?!
  • В тези мигове е смисълът на живота.Желая ти от сърце,да ги намираш все по-често, в сивото ежедневие наречено Живот !!!

  • Щастието винаги е само няколко мига на опиянения идващи от никъде и отиващи пак там, но оставяйки нещо дълбоко в теб… Винаги съм си мислела,че желанието да си с един човек може да се изчерпи, ако прекараш с него определено време. Всичко, което те е завладяло в него може да си отиде като прилив на вълна, и най-накрая ’’Човек винаги е сам!’’, според мен поне.
    Поздрави, хареса ми много!
Предложения
: ??:??