8.12.2011 г., 15:27 ч.

Тати 

  Есета » Лични
5547 0 0
1 мин за четене

Първата ми дума е била  „тати” . И досега е любимата ми дума, защото татко е всичко за мен. Той ме е отгледал. Той ме е направил такава, каквато съм, и ме обича повече от всичко. Всяка вечер ми го казва. Обичам да ме завива, да ме целува по челото и да ми казва лека нощ. Обичам, когато ме вземе от училище, да му разказвам целия си ден. Обичам неделните дни, когато той не е на работа и прекарваме много време заедно. Обичам да се забавляваме толкова много, че да ни заболят стомасите от смях. Любимото ми занимание с тати е да готвим заедно. Целите ставаме в брашно. Винаги след нашите кулинарни шедьоври в кухнята е пълна бъркотия и двамата почистваме. Обичам всичко, свързано с него.

С татко винаги се чувствам сигурна.Той е моят герой. Винаги мога да разчитам на него. Когато не мога да си напиша домашното, винаги ми помага. Когато бях по-малка, ме водеше на детска градина. Аз го канех в групата ми и му показвах всичките си играчки и въпреки че бързаше за работа, той винаги ме изслушваше. Знаеше, че е важно за мен.

С времето ставам все по-голяма и по-зряла. Не след дълго ще имам свой живот, свое семейство и своя къща, но истинският ми дом винаги ще е там, където е и баща ми. Винаги ще има място за него в сърцето ми.

© Мира Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??