10.03.2009 г., 9:41 ч.

Те са лошите! Те! 

  Есета » Други
1451 0 6
1 мин за четене

 

 Хората, хората често умират, да речем, ако на главата им се стовари достатъчно голяма висулка, ако ги блъсне нещо по-голямо от тях, ако не си излекуват пневмонията или просто ако практикуват опасен секс. Ако на човек му отрежат главата, то той умира почти мигновено. Човек пуши, въпреки че не трябва и умира от рак, въпреки че дори не подозира къде зимуват раците. Хората издъхват, ако изпият една чаша сода каустик или ако спрат да дишат за няколко минути. Човешкият живот не е толкова ценен. Хората убиват хлебарки.
  Хлебарката оживява, ако върху нея се стовари камък - няколко пъти по-тежък от нея, ако я ритне човек или ако я пуснеш във вода. Хлебарките умират чак след няколко дена, ако ги изоставиш в космоса без скафандър. Хлебарките не хапят. Те издържат на силна радиация и ако им отрежеш главата  умират чак след седем дена... и то от обезводняване! Хората изпадат в паника при вида на всяко малко нещо, което не хапе... например хлебарка. Хлебарката изпада в паника, само когато види човек и то защото е наясно, че само той може да я убие... всичко останало просто я прави по-силна. Никога не съм чувал за хлебарки самоубийци, докато хората всеки ден скачат от високи сгради, което, естествено, води до смърт. Не съм убеден, че Бог съществува, но ако да, то той със сигурност е искал хлебарката да бъде най-издръжливото същество във вселената. Животът на една хлебарка винаги струва повече от живота на един човек! Не убивайте хлебарките!!!
  И ако хората търсят жената, заради която биха убили човек, то аз търся жената, заради която бих убил хлебарка!

© Икабод Крейн Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??