15.06.2007 г., 11:03 ч.

Тесния или широкия път да избера 

  Есета
1402 0 0
1 мин за четене
    Пътищата, по които можем да поемем са много. Всеки път крие своите опасности. Макар зад всеки ъгъл да се крие ново предизвикателство, ние трябва да дадем всичко от себе си, за да продължим напред. Всяко преодоляна бариера ни носи удовлетворение, нови сили и увереност, че ще постигнем целта си.
     Ако съм изправена пред дилемата по тесния или широкия път да поема, първо ще се замисля, за да стигна до правилното решение.
     Според мен тесният път ще бъде по-дълъг, но и изпълнен с повече препятствия. Но ако няма пречки по пътя ти, животът ти ще бъде много еднообразен. Няма да си в очакване на неочакваното, а неочакваното, това са всички нови изпитания, за които и през ум не ти е минавало.
     Широкият път е по-къс, изпълнен с по-малко напрежение и това го прави по-лесен за преминаване. Повечето хора предпочитат него, защото мислят, че по-широкото е по-добре. И това е вярно, но те няма да усетят как животът им ще мине и те няма да са усетили тръпката от сладостта на живота.
     За да стигнеш върха, трябва да си минал през толкова пречки, че да знаеш как да продължиш напред. Защото всяко ново нещо, което научаваш е ключ към успеха ти в бъдеще.
     Сега си давам сметка, че бих поела по тесният път без да се замисля. Предпочитам да живея повече, но и да науча повече. А след като науча и преживея достатъчно, ще получа наградата си!

© Ралица Банова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??