7.04.2008 г., 15:28 ч.

"Ти си моят живот" 

  Есета » Любовни
20052 0 4
1 мин за четене
… когато те няма, не съм цяла, ти си част от мен… когато те няма, не съм щастлива… усещам празнина, която само ти можеш да запълниш… когато те няма, копнея за мига, в който ще ме прегърнеш... ще усетя топлината, докосването, ударите на сърцето ти… когато знам, че си до мен, се чувствам спокойна и на сигурно… не ме интересува никой и нищо… защото ти си моят свят… ти си всичко за мен… не мога и не искам да живея без теб… Ти си моята звезда, ти си моето Слънце, което грее така ярко… осветява моите дни, докосва ме с лъчите си и сгрява душата ми… изпълваш живота ми с радост, караш ме да се усмихвам, правиш ме щастлива… защото ти си моят свят... ти ме държиш будна нощем, а когато заспя, пак си в моя сън… ти си изгревът, светлината, която ме буди с нежна целувка… думите са малко и безсилни да опишат какво си ти за мен, няма сила на света, която да изрази любовта ми...

Обичам те повече, отколкото звезди има във вселената… обичам те безкрайно много… и ще те обичам завинаги...
... не зная как досега съм живяла без теб,

защото ти си моят живот…

 

 

© Лина Пламенова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??