11.09.2013 г., 19:47 ч.

Той-щастието! 

  Есета » Любовни
4317 0 4
3 мин за четене

Какво е щастието за мен? Просто е. Една думичка. Едно местоимение. Той - всичко за мен. Той - щастието. Той - любовта. Той - красотата. Той - всичко. Как се нарича чувството? Любов  е. Малко хора имат късмета да я изпитат. Тя не изисква да я търсиш. Ако знае, че ще я оцениш и ще си и изцяло отдаден, тя сама идва при теб. Неусетно. Неoчаквано. 

   Какво означава думата любов ли? Има много значения, но всъщност нито една дума, нито хиляди думи биха могли да я опишат напълно. Чувството, че докато си с този човек всичко е възможно, дори и най-невъзможното и нелепото, да намираш красотата във всичко. Да имаш мечти, а другият да ги осъществява. Да прекараш хиляди безсънни нощи, прекарани в разговори... безкрайни... неусетни... прекрасни. Обещанията. Всеки един мил жест. Всеки начин, по който се опитваш да изкажеш чувствата си. Всяка проява на нежност, заинтересованост, на любов. Държането на ръце. Всяка една прегръдка... всяко едно настръхване... всяка целувка, поднесена с адски много любов, нежност и всеотдайност... всяко едно блажено чувство... всяка вечер, прекарана заедно... всяко едно отвиване и завиване... всяка топла, нежна прегръдка, всяко едно затваряне на очите - с чувство на огромна лекота и пълно спокойствие, пълен покой. Всяко едно усещане как бие сърцето му... учестеният пулс, когато телата ви са максимално близо едно до друго. Всеки един щастлив споделен момент. Всяка една усмивка, луд смях или прикрит смях. Всичко е щастие. Дори и тъжните моменти? Когато ти се струва, че всичко се разпада? Не се притеснявай, защото той винаги ще е там. И ти го знаеш. Чувството на сигурност е нещо изключително. Дори и тези моменти са моменти на щастие. Защото знаеш че не си сам! Усещането, че той е едно цяло с теб... той е твоята половинка. Човекът, с когото можеш да споделиш най-съкровената и най-скришната тайна, най-странните случки и най-срамните ситуации, в които си изпадал.Човекът, на когото имаш най-голямо доверие... той. Той е за теб. Той е винаги до теб. Той винаги се отзовава когато имаш нужда. Той - човекът, с когото никога няма да ти омръзне да си говориш. Той - човекът, от когото винаги ще имаш нужда. Той - на когото му пука най-много за теб, който те мисли най-много, който дава всичко за теб и те обича с цялото си сърце. Да обичаш всичко в човека до теб. Дори да заобичаш нещо, което адски много си ненавиждал преди да го познаваш. Променяш се! Но тази промяна я правиш заради себе си, но и заради него. Искаш да бъдеш по-добър и да си достоен, макар и той да те приема с всичките ти недостатъци. Той - човекът който... 

   Аз ли? Аз го обичам до болка. Зависима съм от него. Привързана съм към него. Както казах, любовта трудно може да се опише, но един ден откриеш ли я, внедриш ли се в нея, тогава разбираш... разбираш всички, които си си мислел, че се лигавят, като говорят колко много се обичат... разбираш истинския смисъл на думата любов, разбираш, че нещата никога няма да са същите от деня, в който си го срещнал... защото те не могат да бъдат по-хубави от това, което вече са! И изведнъж осъзнаваш - ти си като тях. Ти си лигав като тях. Ти си смешен в лицата на другите. Но защо се смеят? Защото виждат бликащите от радост лица и вътрешно осъзнават че нямат това което ние имаме... нещо, от което всеки се нуждае! Да гледаш щастието, което ти усещаш в неговите очи... какво по-хубаво? Да поглъща всяка твоя дума с пълно внимание, разбирателство и заинтересованост.

    Дали съм щастлива? Да, повече от всякога! И ако някога бих могла да съм по- щастлива, би било да съм завинаги с него. С моята половинка, моето второ аз, моята сродна душа! Любовта е щастие! Не се нуждая от нищо и никой друг!

© Християна Георгиева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Пожелавам на тези хора да изпитат това,което и аз Тогава и те ще се присъединят към ''Лигавите'' и ще осъзнаят,че да си от този клуб не е чак толкова лошо! Благодаря ти,Kalinski! Обожавам писанията ти!
  • Винаги съм смятал повечето любовни излияния за лигави и сладникави,но това не е такова.Харесва ми,че не украсяваш излишно нещата,а ги описваш такива ,каквито са.Любовта е достатъчно красива сама по себе си,за да се нуждае от украсяване!Убедителна си в това,което споделяш и наистина няма как да не ти се повярва!И си много права с това :

    ''Ти си смешен в лицата на другите. Но защо се смеят? Защото виждат бликащите от радост лица и вътрешно осъзнават че нямат това което ние имаме... нещо, от което всеки се нуждае!''.

    Всеки иска да изпита това,което и ти,и ако някой ти каже,че се лигавиш,знай че вътрешно ти завижда и мечтае за същото,но просто няма как да си го признае.Прекрасно е!
  • Най-после! Щастлива съм и с него,и по принцип откакто съм с него хаха. Но без него нямаше да е така. Не мога да кажа обратното! Винаги съм мислела че са краткотрайни но преди много време се убедих че не е така. Благодаря за мнението!
  • Добре е. Наивно, по детски, на моменти лековерно, но носи един много интересен заряд.
Предложения
: ??:??