11.01.2014 г., 21:16 ч.

Това,че си чувствителен и лесно раним не те прави слаб 

  Есета » Лични
1393 0 0
1 мин за четене

Спомням си, когато бях на 13, се влюбих за първи път. Тогава толкова харесвах онова момче, че не спирах да мисля за него дори за миг. Оказа се, че когато реших да споделя чувствата си към него той ме отхвърли. Бях съсипана! Тогава всички ми се присмиваха за това, че се разстройвам за момче, всички около мен ми казвах, че това е глупост. Казваха ми, че това са признаци на слабост. Това още повече ме разстройваше. Мина известно време и всичко отмина. Но след около година се случи нещо, което преобърна живота ми. Мой близък човек се разболя от рак и след няколко месеца вместо той да пребори болестта, тя пребори него. Това беше най-ужасният за мен момент от живота ми. Понякога именно в такъв момент човек може да разбере дали е силен или слаб. Тогава разбрах, че има и много по-страшни неща от това да бъдеш отхвърлен.

Изводът от това е, че каквото и да ви казват хората, единствено само вие знаете какво ви е и че само вие знаете колко силен сте. И не забравяйте никога, че можете да преминете през всички трудности, които животът ви поднася, стига да стъпите здраво на земята и да вярвате в себе си.

© Ивета Лукова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??