8.04.2007 г., 23:31 ч.

това което чувствам 

  Есета
1976 0 3


Понякога никой не може да те разбере и ти се иска да се скриеш в някой тъмен ъгъл на някоя закътана стаичка и да не се покажеш до края на живота си! Понякога ти се иска някой просто да те изслуша, но такъв не се намира! Понякога ти се иска някой да те прегърне, да усетиш, че има кой да те закриля и подкрепя! Това са простичките неща, на който човек би се зарадвал в труден момент! Но дали някой би го разбрал как се чувства? Дали той би се осмелил да сподели на някого какво чувства, от страх да не го предадат? Защо всичко е толкова сложно? Защо трябва да се стига до подтискане на вътрешното “аз”?


© Пепси Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Защото понякога от страх криеш себе си и това което криеш вътре в теб, но въпреки всичко винаги го има този Някой.
  • Тежки мисли...Но наистина просто търси хубавото във всеки,предателите не можеш да ги познаеш,обикновено са най-близо до теб, а приятелите - те идват при теб, когато всички други бягат!Така че остани себе си, вярвай, че има кой да те прегърне и той ще се появи,когато най-малко очакваш
  • Въпросите са много, но отговорите за тях - малко.Не се замисляме достатъчно върху това,което ти си засегнала в творбата си.Често страхът парализира останалите ни сетива и се затваряме в себе си,но ако превъзмогнем несигурността и затворим страха в неговата собствена клетка, ще се радваме пълноценно на живота. Макар да е кратко произведението ти, то предизвиква замисляне над много неща.Браво!
Предложения
: ??:??