9.03.2006 г., 16:18 ч.

Този луд, луд свят... 

  Есета
2387 0 1
1 мин за четене


                          Този луд, луд свят...


Трепери ти клепача на лявото око?!? Много ти е напрегнат живота...
 
Не се оплаквай, напротив, радвай се на предизвикателствата и ги наблюдавай с интерес. Преодолявай ги и обичай света около теб, защото ти го създаваш... 

Живееш заради егото си? Храниш и го гледаш като писано яйце?
Би направил всичко, за да задоволиш Егото си...

Колко нещастия по земята биха изчезнали ако всеки сам убие егото си!

Наблюдавай... Искай свобода, но я дарявай. Искай доброта, но я раздавай.
Раздавай се и не искай нищо в замяна.

Лукавия често ни се присмива и злорадства на привидно жалките ни деяния, но всеки си решава сам ...
Той така е решил за себе, да бъде зъл. И е!

Всеки избира момента, в който да бъде добър или зъл, макар и второто да е по-лесно на практика...

Много от действията ни са резултат от първични инстинкти, но дори и това не осъзнаваме.

В пространството около нас прехвърчат феромони и още един куп енергии, но никой не се и спира да помисли върху елементарните всекидневни неща.

Повече от хиляди думи казва един поглед, повече от безброй обяснения в любов казва една прегръдка, една милувка...

Но когато си обладан от злото, когато в кръвта ти кипи и душата е подтисната от егото, когато жадуваш за самоубийствен атентат, тогава и Господ не може да ти помогне...

Защото имаш Свобода! Защото имаш собствена Воля!
Защото вътрешно така си решил... И душата се свива дълбоко покорена...
И духът чезне и унива, гледайки напред за ново прераждане... И властва Злото!

За да извървиш пътя от пръкването до Прехода правиш крачка след крачка.
Понякога скачаш в Тъмнината, а друг път в заслепяваща Светлина, но вървиш, продължаваш, крачиш уверено или не, но преминаваш в Отвъдното...

И след пречистване и почивка отново се впускаш в поредното приключение.
Трупаш опитност, трупаш енергии различни и напредваш в битието си -
 
                         Стъпка след стъпка към Любовта...

                       Крачка след крачка към Всеотдадеността.

                                Живот след живота и Смъртта...

© Атанас Коев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??