28.03.2009 г., 12:23 ч.

Този луд свят 

  Есета » Лични
1345 0 4

 

 

                Светът е луднал по модата. Ето например аз от днес имам ново компютърно бюро. Какво си му беше на старото, ще попитате. Ами беше си много добро, но изглеждаше демоде. На годините на сина ми, с чекмедже и голям плот.  А нали вкъщи сме модерни, как може да изоставаме от новостите.

                Е, новото бюро е по-малко, по-нестабилно, дори клавиатурата съм събрал до монитора. Защото ако е на мястото си, плъзгащият плот се клати и ме разсейва като съчинявам някоя история.

                

                 Ама ще свикна. Човек свиква със всичко, пък и на кого да се оплача.

                 Освен на белия лист.

 

                 Традициите не са това, което бяха.

                 Ще следваме новостите, макар това да ни кара да сме нестабилни и малко да се кандилкаме.

                 Важното е да сме в крак с модата.

 

 

 

© Любомир Николов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Няма нищо странно. Сядаш на клавиатурата, накъдето те отнесе , натам се лашкаш. Само трябва мярка, все пак.
  • Странен повод за размисъл и споделяне. Всъщност, заглавието ми напомни за един чудесен стар филм на Холивуд: "Този луд, луд свят". Изключителна комедия.
  • ...Модата е лудост, модата е стрес
    всички я прегръщаме,
    с буен интерес,
    не че ни харесва, а защото тя
    има си едно предимство -
    прави за смях..."
  • Ами не съвсем...Аз например не си заменям за нищо старата и шумна клавиатура. Другите, с гумените клавиши, са ми много неудобни и гадни.
    Понякога сме смешни в опита си да се вписваме и да сме модни.
Предложения
: ??:??