22.01.2006 г., 22:46 ч.

Трите неща ,които най-много харесвам у другите 

  Есета
6793 0 5
1 мин за четене

 Качествата, които ценя най-много у другите са  резултат от сблъците ми с много хора и дългите ми наблюдения  върху тях. Най-харесваните от мен качества, съдържащи се в заобикалящото ме общество са обичта, честността и добротата.
 Честността е качество, което минимален брой хора притежават. То дава на хората глас, за да изразят чувствата и мислите си. Без недоизказани изречения и мисли, светът би бил по-справедлив, живота- по-лесен.
 Другото качество, което харесвам у хората, е обичта. Да обичаш, значи да почиташ, да си отдаден изцяло на предмета на своята любов. Да даваш всичко от себе си ,да влагаш цялата си енергия, за да направиш човека до теб щастлив. Да обичаш истински е толкова хубаво и се среща рядко.
 Третото  е добротата. Това качество  е широко разпространено, но в много от хората не е истинско.Всеки иска да бъде добър или да се прави на такъв, но искински добрите хора се срещат рядко. Те се отличават от другите с това, че имат силно повдигнат дух и се отнасят еднакво добре към всички, които ги заобикалят. Не мислят зло на никого и във всичко, направено от тях се усеща любов, нежност и непринуденост.
 Когато съберем всички тези качества в един човек, пред нас се извисява нравствено чист образ, образ изграден от наи-прекрасните качества-любов, честност и доброта.

© Гооооо Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • много ми хареса
  • това много ми хареса :§§
  • Браво, слънце много добра насока-ако умееш да си и си такъв човек,то значи си обогатила света с едно велико добро! много ми хареса
  • Мерси много!Това че ви харесват означава много за мен.
  • Браво! Ето ти и първата шестица от мен. Продължавай да пишеш.
Предложения
: ??:??