19.03.2008 г., 11:17 ч.

Тя 

  Есета » Любовни
1653 0 6
1 мин за четене
 

Всеки човек мечтае. Всеки има мечта и я следва непрестанно - неговата пътеводна светлина. Той я търси навсякъде и във всичко. Но тя може да е точно пред него, без да я вижда или може да е дълбоко скрита и да я види само с един-единствен поглед...

     Малцина, обаче, през живота си я намират, а още по-малко от тях успяват да повярват в нея. Аз съвсем несъзнателно и без да искам я намерих. Не знам как, но я намерих. Усещането е като никое друго - то те кара да се чувстваш някак особено, някак не от общоприетия свят, някак извън сетивата, някак в друго измерение... Кара те да летиш и да вярваш, че можеш да стигнеш дори звездите. Това е, както хората казват, „да намериш смисъла на живота", който и без това повечето смятат за напълно безсмислен. Може би защото не са Я открили. Или търсят смисъл в нещо друго. Или не...

     Не можете (моля се дано не всички) да разберете наистина какво е. Това е просто опиянение. Не те интересува нищо друго, освен Тя.

     Бих изживял още хиляди, дори милиони живота като този - кратки, но със сбъднати мечти. Това е наистина стойностно. Горд съм, щастлив съм, но най-вече съм жив, защото аз Я намерих.

© Валентин Илиев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Кой ли няма мечти..., но на всеки не се сбъдват..., за съжаление...!!!
  • Великолепни думи..!! Всеки прочел тези думи написани от теб, би те поздравил и радвал за теб.. Браво (6+)
  • Щастливец си ти!
    Много красиво и вълнуващо пишеш!
    с обич, Валентин.
  • Благодаря ви. Искрено.Пожелавам на колкото се може повече хора да живеят истински живот.
  • Красиво есе си сътворил...
    От сърце ти се радвам!
    Открил си Я, а сега остава само да я съхраниш...
  • Радвам се за теб!Браво!поздрав!
Предложения
: ??:??