19.06.2016 г., 12:29 ч.

Тя... 

  Есета » Ученически, Други
1338 0 0
1 мин за четене

Тя ли? Тя не беше като останалите момичета. Не се набиваше на очи. Не беше слаба, нито красива, нито притежаваше нещо различно от другите. Не обичаше да се гледа с часове пред огледалото, защото с това само откриваше все по-нови неща в себе си, които не харесва. Тя? Тя беше непохватна, скована, на моменти недообмисляше нещата. Обичаше да слуша бавни сълзливи песни с тежки текстове, които описваха това, което чувства. Самотата не я смущаваше, дори понякога се нуждаеше от нея. Тя ли? Тя беше просто себе си. Беше чуплива и лесно ранима, но никой не знаеше това. Може би, защото умееше да го прикрива прекалено добре - беше научила да борави с маската, която слагаше пред останалите, или може би просто никой не се бе поинтересувал достатъчно от нея, за да види колко лесно уязвима и начупена беше всъщност. Начупена - на малки остри парченца, пръснати навсякъде. С всяко разочарование те ставаха все по-дребни и по-дребни. Разочарования, предизвикани от хора, които въпреки всичко и всички бяха станали част от живота ù. Част, която тя едновременно мразеше, но и обичаше. Част, която нямаше смислено обяснение, защото единственото, което водеше след себе си, беше болка. Болка, която тя понасяше, попивайки я в себе си - там някъде надълбоко скрита и потисната. Но като всичко потискано, тя излизаше наяве. Излизаше мощно - изригваше, помитайки след себе си малкото щастие и дори леката и плаха увереност, които се събираха за малко в нея. Изригваше и ù напомняше колко незначителна е всъщност. Незначителна, незабележима, незапомняща се, не достатъчно добра. Това беше тя. Това разбираше след всеки нов изблик на умопомрачителната болка, която бавно я обземаше. Стискаше зъби и плачеше. Болката отминаваше. Тя продължаваше. Продължаваше напред...

© Мария Мария Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??