26.10.2008 г., 21:44 ч.

Тя и Той 

  Есета » Любовни
1948 0 3
1 мин за четене

Тя истински се страхува да не го загуби, когато започне да мисли за това, я заболява глава. Когато осъзнае, че не го сънува, той в сънищата и мигновено изплува. Когато той си тръгне и Тя остане сама, настроението и се разваля, а когато за довиждане той я прегърне, Тя очаква да се върне. За какво живеем, за какво си струва да умрем? Кое е нещото, за което си мислим, щом отворим очи сутринта? Кое не може да се купи с пари? Без кое не можем да живеем пълноценно? Отговорът винаги е бил само един! Когато я целуне, обливат я вълни. Когато сладко той заспи и затвори очи, наблюдава го потайно и се моли безкрайно така да я зашеметява омайно. Той е част от нея, неотделима, малко скрита и интимна. Той поддържа и спира сърцето и, когато пожелае, но на момчето му харесва така да си играе. В нея огънят гори и не спира, а любовта и думи не намира. Когато е далеч, сърцето и бавно пулсира! Когато я гали нежно и Тя затвори очи, бавно се носи в своите мечти. Не може да заспи без да го види, не може да заспи без да си представи как нищо не може да ги спре и тяхната любов расте! Той е нейният наркотик, нейната храна и студената вода...

 

© Диана Димитрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Страхотно е...В рима !!!
  • "любовта и думи не намира" - мсиля, че откирваш думите, Диди! и то тези, които карат и нас, четящите те, да почувстваме любовта ти!
    прегръщам те!
  • Той е всичко, за което тя мечтае!...и както една звезда казва-"Не бих могла да светя и да гледам вашия свят, ако не беше Любовта"
    Браво за вдъхновението!
Предложения
: ??:??