23.03.2006 г., 13:48 ч.

Търсех те 

  Есета
1873 1 9
 Най-сетне се намерих! Лежах сама насред зелена поляна във висока и свежа трева... Страхувах се, защото бях се загубила. Страхувах се, защото всички стихове вече бяха написани и всички думи вече казани, и всички песни вече изпети, и всички хора вече обичани... А аз довърших всичко, което трябваше да сторя... Намерих човека, който никога от никого не е бил обичан-това бях аз!

© Фа Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Оооо, болезнено!!!
  • Браво, царица си на краткото слово!
  • Романтик толкова е прекрасно да си никой
  • Гледай напред и бъди Някоя
  • unknow, много благодаря за откровения ти коментар,той означава много за мен.Мерси!
  • Много ми харесва! Кратко е, а казва толкова много неща, които някои биха искали да кажат, но не знаят как точно (като мен например)... БРАВО! Много рядко нещо ми харесва толкова!
  • Не съжалявай sladka_radi!Често пъти съдбата е лоша с нас,но ние не бива да съжаляваме за това.Благодаря и на теб!Комантарът ти е по-ценен за мен от оценката!

  • Много благодаря henryoliver за хубавите думи!Написах това преди няколко години,когато загубих някого.Но мисля, че вече пораснах малко и започнах да откривам мънички прекрасни неща всеки ден!Благодаря ти!Поздрави и на теб!
  • Радичков казва ,че никога не знаем кой върви насреща,кого ще срещнем по пътя си и кого ще настигнем.Хубаво е да вярваме в тия думи.Поздрави от мен!
Предложения
: ??:??