26.10.2012 г., 16:23 ч.

Умният и глупавият 

  Есета » Философски
3105 1 2

Умният човек задавал умни въпроси, а глупавият човек отговарял с глупави отговори. Глупавият човек не разбирал умните въпроси, а умният човек не разбирал глупавите отговори. И станало така, че и двамата се объркали. Дали въпросите, които се задават, са умни, и дали отговорите, които се дават, са глупави. И най-накрая двамамта се зачудили кой е глупавият и кой е умният. Дали и двамата са умни, или и двамата са глупави.

© Галина Георгиева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Радвам се, че съм разбрана правилно.И наистина светът е шарен. Смятам че абсолютно глупави хора няма- всички притежаваме някаква природна интелигентност- някои повече, някои по-малко. Някои са с по-добра среда и образование. Не обичам това мерене на шапките което всъщност постоянно се случва. Всички си правим вътрешно някакъв анализ, но е грозно когато се правят демонстрации.
  • Много сте права-Тази сутрин имам възможност да чета повече,да анализирам някои неща.Разбирам,че някой се правят на много умни,но не са.Е,това обърква хората и ги прави различни.Затова и аз мисля,че умните и глупавите са еднакво интересни.Браво на Вас,Харесах.
Предложения
: ??:??