9.04.2009 г., 14:30 ч.

Усещане за жена?! 

  Есета » Лични
2061 0 14
1 мин за четене

 

Виждали ли сте я скоро? С прекрасна коса на вълни, която нежно обгръща раменете ù. Перфектно очертани устни, сочни и приканващи. А очите - живи, изпълнени с любов, жадни за обожание, сякаш казват на любимия мъж: „Твоя съм, но не бързай! Аз съм тази, която искаш и която ще имаш! Но трябва да се потрудиш!" Изглежда така, сякаш е излязла от старите ленти.

Тя се движи така, сякаш целият свят ù принадлежи. И би могъл - ако тя поиска. Но тя желае само изпълнено с любов мъжко сърце. Готово на велики подвизи, за да я спечели и задържи.

Лек ветрец вее роклята, плавно  спускаща се по тялото ù, което е със съвършени извивки.

Движенията ù са плавни, изпълнени с достойнство, спокойствие, увереност.

Тя е тази, която всички наричаме ЖЕНА!

Тя е тази, за която са започвали войни; тази, за която крале са се отказвали от трона си; тази, за която са се дуелирали; тази, на която най-великите творци са посещавали стихове, романи и... живота си! И в това е силата ù - в нейната слабост и уязвимост.

Тя е тази, която където и да отиде, когото и да срещне, каквото и да направи - винаги оставя след себе си невероятно усещане за... жена!

Виждали ли сте я някога?

 

© Мария Петрова-Йордано Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Непозната!
  • Харесва ми!Поздравления!!!
  • Любо, толкова ли страшна съм я описала? Поздрави!
  • По-добре да не я виждам! Поздрави!
  • Благодаря, Светлана! Усещането за мъж?! - Ами до МЪЖА стои ЖЕНА. Поздрави!
  • Влюбената, обичана жена, на колкото и години да е, както и да е облечена, щом има очи, в които да се оглежда...Щом любовта е взаимна...излъчването е друго. Колко е хубаво някой да ни обича!!! А усещането за мъж?!
    Хареса ми, браво!!!
  • благодаря, биб!
  • прекрасно е !
  • много ви благодаря!
  • Невероятно е!
  • Всяка жена си има своя чар, който тя разкрива в даден момент. Когато това стане , тя вече се чувства като желана и самото "усещането за жена" се проявява най - силно.
  • За да си женствена и желана не е нужно да си слаба и уязвима.Дори напротив, мисля, че уверените и силни жени са по-секси.
    А физическата красота е толкова преходна, колкото и желанието, което поражда.
    Усещането за жена не е във визията, походката и т.н. По скоро погледа, думите и желанията...
    Поздрав!
    П.П.:Силната ти страна е прозата, публикувай някой разказ.
  • Мисля че всяка жена би трябвало да се чувства така.Поздравления за есето
  • Тя е тази, която където и да отиде, когото и да срещне, каквото и да направи - винаги оставя след себе си невероятно усещане за... жена! много ми хареса...



Предложения
: ??:??