14.10.2011 г., 22:02 ч.

Успяхме... 

  Есета » Граждански
1416 0 4
1 мин за четене

         Успяхме успешно да развратим и    Европарламента

 

 

              Явно бацилът на българския нихилизъм успешно е проникнал и в Европарламента, и в главите на някои евродепутати. 

                   Вече има втора негова  резолюция в подкрепа на присъединяването на България към Шенгенската зона, а ние стоим в предверието ù.

                 Дали пък и мястото ни не е там, след като месеци след решение на българския парламент за  връщане в България  на посланиците ни - бивши агенти на ДС, те  спокойно продължават да  си живуркат по "местоназначение". 
  

               И то не заради друго, а заради   ЗАКОНОНЕСЪОБРАЗНОТО БЕЗДЕЙСТВИЕ,  ПРЕДСТАВЕТЕ СИ НА КОГО - НА БЕЗДЕЙСТВАЩИЯ  НИ  ПРЕЗИДЕНТ, който отказва да изпълни решение на суверена на властта - БЪЛГАРСКИЯ  ПАРЛАМЕНТ ! 
  
                  Че тогава имаме ли право да се сърдим на чуждите неправомерни действия и бездействия ?

                   Агентите си стоят по местата - България стои в антрето на Европа.

                  "Едно нещастие никога не идва само" -  казват французите.

 

                                                     И  СА  ПРАВИ!

© Петър Петров Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Geni-Liso,
    Дано и в България някои го разберат ...
  • България може да стои в антрето на Европа, но пък премиера ни даде безплатен ценен съвет на европейците как се оцелява по време на криза...
  • voda,
    Благодаря ти и за това, че ти посмя да коментираш.
    Жалко, че никой друг не изказа позиция, пък дори и да ме оплюе ...
    Виж, ако беше сладък любовен стих, щяха да измислят и нови букви, за да "охкат и ахкат".
    Поздрави !
  • Поздравления за позицията!
    И за смелия протест!
Предложения
: ??:??