22.02.2015 г., 14:04 ч.  

Устоите на турската република 

  Есета
818 0 0
1 мин за четене

Наскоро четох, че в турската република от самото и създаване досега не е построена нито една църква. От 1923 г. до ден днешен... Уж нищо, но всъщност защо се създава турската република? Нали идва на мястото на гнилата Османска империя? Но в Османската импрерия са се строели църкви. Може да са били ниски, но са се строели. Все пак да не забравяме, че Рилският манастир в сегашният си вид е построен именно по време на Османската империя. Т.е. турската република е по антихристиянска от Османската империя. Създателят на републиката Мустафа Кемал “Ататюрк” ("Праотец на турците") сам се самонарича с това патетично име “Ататюрк”, като всъщност е интересно кой от кого краде? Дали “бащата на народите” Сталин (Йосиф Джугашвили) краде от “бащата на турците” Мустафа Кемал, или обратното. В крайна сметка и двамата после са положени в “мавзолеи” само дето Мустафа Кемал не е бил мумифициран и не е бил изложен на показ. А Йосиф Джугашвили е бил само временно на показ, докато не идва Хрушчов. Но и Йосиф и Мустафа са ненавиждали християните. Йосиф се превръща в най-големият антихрист в историята въобще, а Мустафа полага основите на държава в която строенето на църкви е забранено.

© Беркант Ибрахим Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??