23.08.2011 г., 19:17 ч.

В търсене на радостта 

  Есета » Други
3176 1 0
1 мин за четене

                                          В ТЪРСЕНЕ НА РАДОСТТА

 

Няма по-голямо благо от това да умееш да се радваш на живота, но без допълнителен допинг, като алкохол и наркотици, например. Да си успял да запазиш онова детско чувство на учудване от всеки детайл или явление в света, който ни заобикаля. Да се възхищаваш от величествените върхове на планините; от волния полет на орела; от затрогващата любовна песен на славея; от успокояващия шепот на листата; от омайващото ухание на кадифената тъмночервена роза; от вечното ромолене на нежната като милувка река, даряваща живот, но и отнемаща живот; от играта на слънчевите зайчета, в клоните на дърветата и още толкова прекрасни чудеса, които Майката Природа ни предлага.

Ами трогващата и извисяваща душата музика, която някой е приел от Божествения свят и я е предал на нас, за да осъзнаем колко красив може да бъде животът, стига да го поискаме?

Колко много хора са загубили способността си да се радват и да обичат искрено и чисто! Боли ме за тях. Иска ми се да можех да ги излекувам и да ги пробудя за възвишеното и красивото, за радостта и хармонията. Иска ми се да няма повече болка, самота и скръб. И когато някой бъде сполетян от нещастие, да бъде заобиколен от любящите сърца на близки и приятели. Мечтая Всемирната Любов да слезе на Земята, и мира, хармонията и радостта да са наш вечен спътник. Поискайте го и вие, и колкото повече хора го пожелаят, толкова по-скоро това ще се случи! Мислете си често за Любовта, красотата и хармонията, и давайте от себе си най-доброто, за да получавате най-доброто!

Нека започнем промяната от себе си и така ще променим света, всички заедно! Обединението в доброто прави силата.

© Ренета Панкова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??