16.09.2021 г., 17:27 ч.

Важното е да съхраним себе си. 

  Есета » Социални
754 1 4

Въпросът е: „До каква степен е нужно да пренебрегнем себе си, заради щастието на някой друг“?

Замисляли ли сте се колко често премълчаваме неща, които всъщност искаме да извикаме на висок глас. Да извършим нещо, за което копнеем.

 Когато обичаме някого,  се съобразяваме с много неща. Много често хората не смеем да покажем истинската си същност, защото се страхуваме дали отсреща човекът ще ни хареса такива каквито сме. В стремежа ни да крепим здрави отношения, не осъзнаваме как погубваме собствената си личност.  Лишаваме се от сутрешната цигара с кафето, само защото човекът до нас не е фен на пушачите.

И може лично за мен това да е глупаво, защото човек сам взима решенията за живота си и избира сам отровата си. Но за други хора това е причина да оставиш някого, без дори да се замислиш.  Хората сме много различни и не винаги нещата се получават така както искаме. И когато някой не е готов да приеме нашата същност, защо е нужно ние да се променяме коренно за тяхното удобство. Компромисите са нужни, не го отричам. Но е важно да бъдем такива каквито сме.

© Мария Кунева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Никакви компромиси, заобикалям се с хора с които не ми се налага да правя компромиси. Започнеш ли да правиш компромиси със себе си, изгубваш себе си, а човек изгубил себе си не може да бъде щастлив, пък с нещастници на никой не му се живее
    п.с.: човек загубил себе си - загубеняк
  • В стремежа си да направим всички около нас щастливи, забравяме да направим щастлив най-важния човек — себе си!
  • '' Хората сме много различни и не винаги нещата се получават така както искаме..'' самата истина,.. И не трябва да се променяме,.. още съм под влияние на смехотворна творба за ваксините... Есето е прекрасно...
  • това ми напомни за времето, когато имало пушачи и непушачи и едните не се съобразявали с другите, но в името на бизнеса си делели масичките някак; въздухът не можаха да разделят...
Предложения
: ??:??