4.03.2006 г., 20:48 ч.

Вечна 

  Есета
1275 0 2
3 мин за четене

Родена от ада, родена от болката.....тя идва.Пристъпва бавно към теб ,обгръща те с цялата си сила и ти си вече камък. Всичко това в за твое добро. Вкоченен си и не испитваш нищо. До съвсем скоро тя не беше нито част от това което прочетохте преди малко.До преди броени дни ничия чужда болка не и беше безразлична.Помагаше на всеки и се опитваше да направи добро на хората испаднали в безисходица..докато не разбра,че не може да помогне на самата себе си. Беше се превърнала в протеже на Дявола.Продала душата си само и само да получи поредната доза. Само за да опита от единственото нещо дало смисъл на живота и . Ада- родният и дом и болката- единственото чуство за нея,което по някакъв странен начун я зареждаше и окоражаваше. Само и единствено в погледа и можеш да познаеш,че в цялото и съществуване никога нищо хубаво и добро не и се бе случвало. Стоеейки на пейката тя непрекъснато гледаше в съседната пейка, на което имаше едно момиче и едно момче,та те се испиваха с поглед. От далече можеш да познаеш,че са влюбени,че си имат доверие и че животът е пред тях. Толкова млади и безгрижни..А тя слушаше музиката,което найстина я караше да се изорила и да не се сдухва толкова мн. от заобикалящото я обкръжение. Изважда поредната доза ...изсмърка я все едно малко дете се радва на играчка.. толкова мн. обичаше дрогата. За нея нищо друго на света нямаше толкова голамо значеие. Останала напълно без приятели.. познати..роднини и въобще останала само с болката и ... мислъта,че рано или късно ще види своя създател.. Дявола.

Всъщнос това найстина не беше човека,който някога имаше средна на дължина коса Тяло на което всички момичета завиждаха и .. очи така дълбоки и така почартаващи красотата й. И какво се случи с нея какво е превърна в създание което описвах по-горе. Отговора е самотата,безкрайните разочарования,и може би най-вече заради това,че загуби всички скъпи за нея хора. Момчето в което беше влюбена бе блъснат от камион и остана на място..Най-добрата и приятелка се самоуби заради момче.Майка й и баща й бяха добри хора, но имаше ли някаква полза да продължава нататък без хораата кара ли я да се чуста значима и обичане всеки ден. Според нея : НЕ! От тук започнаха и проблемите,дрогата...пиянскитем вечери...пушенето на всеки болкук които и попадне в ръцете. Не един път лекарите се я спасявали на крачка от смърта поради препиване или свръх доза,но винаги оцеляваше.”ЗАЩО” се питаше тя...

Докато една вечер никой не можа да я спаси ...тя се самоуби...Но това найстина не е края след самоубийството тя се стрешна с самия Дявол.. Той създадде новият и образ.. Даде и втори живот .. втори шанс..но този път тя работеше за него на земята .. продаваше дрога на младите хора.. зарибяваше ги по коката.. тревата..аклохола,а  нейната полаза беше такава,че винаги когато искаше Дявола и даваше поредната доза от любимата и дрога.В нея нямаше никакву чувстса никаква бола ... никаква радост нито тъга нито разочарование.. тя беше БезСмърта. Единственото което знаеше и чувстваше е че в нея има празнота,която таака и не можа да си обесни от какво е породена. Огледаите се може би някъде покраи вас е тя Вечната....

© Илияна Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хареса ми, но има много правописни грешки.
  • Мило дете, използвай програмката за правописни грешки, че много има за оправяне в есето ти...
    Поздрав!
    п.п. погледай пролетта и лятото изгревите на слънцето и поеми позитивността им
Предложения
: ??:??