19.08.2018 г., 22:40 ч.

Вечността, това сме ние 

  Есета » Други
1813 3 3
2 мин за четене

СТРАННИЦААААА....хората бягат от мен. Никой не издържа на търпението ми...Всички бързат за някъде. Искат да подредят живота си. За къде бързате хора? Той живота е свършил...още преди да е започнал. Говоря за този...земния живот. С търпение, наблюдение и много мъка в душата го разбрах това. Дали съм права...? НЕ ЗНАМ. ТОВА Е ЧУВСТВО, което промени съществуването ми.
Не искам да подреждам живота си...искам да дам любовта си на хората. СПОКОЙНА СЪМ...Искам да се приближа до тях...искам да се слея с тях.
Искам да им помагна да се обичат..да се разбират без думи. Да се чувстват...Дали някой ще разбере какво се опитвам да кажа..? 
Да...ясно е че трябва да извървим земния си път, но...трябва да го извървим с ЛЮБОВ и разбиране. Трябва да се приемем.. да се предадем и да се откажем от СЕБЕ СИ..
Години наред...търпеливо слушам...търпеливо понасям...търпеливо чакам...някой да ме чуе, някой да ме усети. Да усети, че съм част от него и той е част от мен. Ние всички сме едно...Живота на земята е изпитание, в основата на което лежи...осъзнаването, че НИЕ не можем да съществуваме ВСЕКИ сам за СЕБЕ си. Можем да съществуваме единствено ЗАЕДНО. Това тук е театър...с различни декори, но актьорите сме НИЕ. Накрая ще се срещнем в ЦЯЛОТО и дори няма да си спомняме, какво е било тук. Така си мисля. Живота е експеримент.
Експеримент, който цели да си припомним КОИ СМЕ всъщност. Това е все едно, че сме хвърлили огромно красиво стъклено кълбо на цимента.
То се е разпръснало на милиони малки парченца. Всяко от тези парченца си мисли, че е цялостно и прави всичко възможно да блести ,...но не е. То е част от кълбото.Трябва да се съберем...само така ще блестим и ще бъдем цялостни. Доближавам се до някои парченца, почти се сливам с тях..., но ние сме толкова много. Хора...малки безформени парченца...осъзнайте се!
Бъдете добри и се приближете един до друг. Това може да стане само с любов и приемане. Може да стане само, като изразим най-доброто от себе си.
Може да стане тогава, когато послушаме инстинктите си и осъществим мечтите си без страх, а с ЛЮБОВ и добри намерения.
Няма АЗ...има само НИЕ. Това е смисъла...да се обединим. Да се радваме на постиженията си и всички те да бъдат насочени към другите и да бъдат достъпни за всички. Тогава светът ще бъде идеален и кълбото ще бъде цяло. А то е част от нещо още по голямо...нещо, което няма размери.
Можем да се обединим само когато го осъзнаем....Кога ли ще стане това? Имаме цялата ВЕЧНОСТ пред себе си.
Ще си отиваме от този свят и ще се връщаме...до момента до който не се предадем. Когато се предадем ще си отидем завинаги от ТУК и ще бъдем щастливи НАВЕКИ. Тогава няма да е нужно да пишем, говорим,...да строим къщи, да трупаме пари и вещи. Тези неща не съществуват. Те са плод на нашата обърканост.

ОБИЧАМ ВИ, защото сте част от МЕН. Не ме разбирате..., но един ден ще разберете. То не е ден, а е вечността. НИЕ сме ВЕЧНИ и сме ЕДНО. Ние сме БОГ, а БОГ е ВСЕЛЕНАТА.

© Деси Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Лично не, но душата ми одобри горещо есето ти.
  • Здравей Светулке, явно ме познаваш.
  • Близка душа,здравей!
Предложения
: ??:??