21.05.2019 г., 7:37 ч.

Великан 

  Есета » Ученически, Лични, Други
2176 1 3
1 мин за четене

                                                                               Великан

 

    

     Винаги съм смятал Великаните за добри същества. Създадени с чудовищно тяло като канара, с едничката идея, да има къде да се побере огромното им чисто сърце. Сред нас бродят и друг тип Великани. В обикновени човешки тела, неразпознаваеми за всички. Чак след като ги опознаеш възприемаш какви са. С чудовищно големите сърца неразбиращи претенции, суета, снизходителна усмивка! Не срещнах много до сега по пътя, но съм благодарен за всеки Великан, с който ме сблъска живота.

    

     Един от тези Великани е моята учителка. Моята класна ръководителка, винаги спокойна, търпелива, скромна, добронамерена, отдадена на професията. Не само това, а и много още, което предаде и на мен. Въпреки, че притежаваше знания с километри повече, явно показваше желанието да учи и от нас.

    

     Много са важните моменти и уроците. Малка част от тях са: Какво е да даваме и получаваме; Какво е взаимност. Уроците за уж елементарните истини за живота: „Безплатен обяд няма!” , „Днешния ден с тази дата никога няма да се повторят!” И на едни от любимите цитати: „Поживьом – Увидим...” , „Lapsus Linguae”. Винаги ни показваше верния път! Освен родителите ми, тя, най – много ме научи на разбиране! Гордея се, че ме е учил толкова истински, добър и мил Човек! Радостна Светлина за мен!

    

     Малко хора успяват да отпечатат у другите - морално съзнание изпълнено с любов!

    

     Простете ми за нервите и белите коси, Госпожо!

    

     С огромна обич, уважение и признателност към моята класна – Великан!

    

     Моя личен будител: Госпожа Елка Цочева

    

     20 години от бала

 

 

                                                                                                    Константин Владимиров

                                                                                                                     Ke.Vi

 

© Константин Владимиров Тотев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Красимира, за оценката! Благодаря и за честитката! Колкото до признателността, никога няма да стигне...
  • Хареса ми! И аз имам такива учители, за които купчина есета да напиша няма да са достатъчни, за да благодаря. Честит имен ден, Контантин!
  • Благодаря ви, Мариана! Аз вярвам, че винаги ще има истински вдъхновяващи същества! Благодаря и за пожеланията за празника ми! Много щастие и за вас!
Предложения
: ??:??