6.07.2011 г., 22:35 ч.

Вик за помощ 

  Есета » Лични
2606 1 12

Опит да открия себе си и смисъла на живота си. Трудна мисия и невъзможна за мен самата. От много време се лутам в ежедневието си с идеята, че всеки следващ ден ще ми покаже защо съм тук и как да се задържа на тази земя. Много е трудно, когато си загубил себе си и не можеш да се намериш. Търся се във всичко, което ме заобикаля, но никъде не намирам моето място. Такава болка и агония е животът на безпътен и объркан човек като мен. Знам, че преди всичко човек сам трябва да си повярва и да пожелае промяна, за да може да поиска помощ от другите. Но аз изгубих желание да бъда воин в тази битка и сега се страхувам, че дори и помощ от никого не бих могла да очаквам. А толкова много имам нужда от разбиране, подкрепа и подадена ръка за помощ, за да се освободя от оковите, в които сама съм се оковала. Знам, че тук не е място, където мога да потърся спасителния ключ към оковите си, но и нищо да не допринесе за освобождаването ми, мога поне да отправя един вик за помощ.

© Нели Мирчова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря Веселка! Дано наистина чрез писането да открия себе си и пътя си.
  • Щом търсиш помощ - си вече на средата на Пътя...
    Добре дошла тук!!!Остави се на музата и пиши без да мислиш.Прави това ,което искаш и чувстваш и ВЯРВАЙ!!!
  • Благодаря ти Ели.Дано имам сили и време да открия този път който да следвам до краяа на дните си.Хубаво е да се будим с ясната мисъл,че всеки ден ще бъде ползотворен и за нас и за другите.
  • Познато до болка усещане. Аз лично някак си привикнах с оковите, но не съм спряла с търсенето вярвам, че ще открия, коя е мисията ми. Пожелавам ти от сърце и ти да откриеш твоята, Неви!
  • Благодаря Силви,хубаво е че получавам разбиране от все повече хора.Много е мило да си докоснал сърцето на някого.Лошото при мен е че аз си осъзнавам проблема,но се страхувам от всичко и най вече от себе си и промяна.Знам че се задушавам в собствените си оковите,но и дори да се освободя от тях ще се почувствам още по застрашена,защото незнам как да се възползвам от свободата си.Нещо като да освободиш един роб а той да не може да оцелее в тази свобода.Но се радвам,че намерих приятели тук.Дано чрез вас намеря пътя от този безкраен лабиринт.
  • Здравей Неви. Поздрав от един търсещ себе си. В живота имах върхове и падини. Падах и ставах, въвях напред. Сега издигнах стени за да не наранявам. Доброволно, със съзнание това да бъде изпитанието. Боря се за живота си. Не желая нищо да ме спира в тази игра. Жалостта на близките ми ме спира. Разкъсвам се от болката която им причинявам. Ти търсиш. Първата стъпка. Втората е да осъзнаеш какво искаш. После е лесно. И лекар на когото имаш вяра. Всичко съзнателно, не се оставяй на умората. Продължавай ще успееш. Успех! И пиши, това помага!
  • Много благодаря Вили.Понякога и една добра дума от непознат помага да усетим че все още не сме загубили човешкото в себе си и не сме безразлични кам страданието на другите.Благодаря ти,можеби наистина лекарска помощ,което постоянно го отхвърлям като вариант може да ме извади от това състояние на обърканост.
  • Прочетох и двете ти есета и усетих напрежение, несигурност,обърканост...Търсиш изход и това е добре.Понякога най-близките, приятелите, могат да помогнат,но не винаги.Бих те посъветвала да потърсиш лекарска помощ, ако това е депресия, ще се лекуваш и оздравееш.Мои познати с подобни проблеми вече са добре.
    Поздрави и кураж!
  • Постижимо е на думи.Аз изгубих сили да се боря със самата себе си.Силните духом виждат хубавото и от най-неприятната ситуация.Благодаря за подкрепата.
  • Смисъл от живота има! За да ни има на този свят, така са решили нашите предци /родители/ и Господ!
    И аз казвам като zelena "единствения начин да си помогнеш, е първо да откриеш себе си - постижимо е"
  • Мила Неви, единствения начин да си помогнеш, е първо да откриеш себе си - постижимо е. След това, лесно се открива смисъла на Живота и мястото ни в него. Търси вътре, вън е илюзия! Успех!
    Светъл ден, Неви!
Предложения
: ??:??