21.11.2006 г., 22:43 ч.

Времето на еднократните памперси и еднократния морал 

  Есета
1805 0 3
1 мин за четене

Елате и вижте

 

            Елате и ни вижте как се губим след високите сгради и ниския морал на днешното време. Вижте големите ни къщи и малките семейства, многото дипломи, но малкото разум. Имаме повече експерти, но и повече проблеми. Вижте от къде сме тръгнали, къде сме и на къде отиваме. И какво откривате? Как пием твърде много, пушим твърде много, харчим твърде безотговорно, смеем се твърде малко и шофираме твърде бързо. Увеличихме притежанията си, но увеличихме ли и ценностите си? Елате и вижде колко е трудно да прекосим улицата и да се запознаем с новия ни съсед, защото подчинихме атома, но не и предрасъдъците си! Кога започнахме да пишем повече, но да научаваме по-малко? Защо можем да бързаме, но не и да чакаме? Елате и вижте големите приходи и дребните души. Отворете си очите и вижте лесните печалби и трудните връзки! Отворете си очите за времето на красивите къщи и разбитите домове, еднократните памперси и еднократния морал! Виждате ли?! А какво правите ?

© Ирена Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Да вярно , че не е по-голямата част от това есе (цялото) не е моя, но ми се искаше повечко хора да видят поне част от тази мисъл, а не е разрешено да публикуваме чужди произведения. Може би сбърках. Това вие ще го кажете, но не можете да отречете, че в тези думи има много истини за настоящето и за живота въобще. Мерси за мненията
  • на мен неми допадна есето.......твърде е кратко.......трябва
    да защитиш тезата си с повече примери.
  • Пенко е прав!!!
    Това е изземка от текста на Джордж Карлин "Животът не се мери с броя вдишвания,а с моментите,които спират дъха ни"!
    Не плагиатствай,а дай личния си принос!
    Ако не можеш-здраве да е,но не и така!!!
Предложения
: ??:??