5.03.2009 г., 12:05 ч.

Все едно и също... 

  Есета » Други
1981 0 4
4 мин за четене

На концерта на Планета Пайнер "Годишни музикални награди 2008" за пореден път се убедих, че те дават наградите си не според таланта на изпълнителя, а според това кой е направил по-голяма простотия през изминалата музикална година.

Дебют на 2008
- Цветелина Янева - Едва ли точно тя заслужаваше тази награда? Според скромното ми мнение тя няма гласови данни. Но както и да е! Липсата на музикален талант е често срещано явление в музикалните компании като "Пайнер" и "Ара"!

Най-прогресиращ изпълнител на 2008
- Галена - Точно тая ли - от "сезона на дините"? 

Фолклорен албум на 2008 - Поли Паскова - "Късмет" - Бившата баскетболистка се превъплъщава във фолклорен изпълнител. Оле, майчице, какво доживяхме?! 

Дуетна песен на 2008 - Андреа и Кости - "Само мой" - Нямам нищо против Кости Йонита, но се питам какво ли е казала или направила чалгаджийката, за да "пее" с него. Може би му е обещала да му "посвири"? 

Най-артистично присъствие на изпълнител във видеоклип
- Преслава за участието си в клипа "Новата ти" - Може би днес артистично присъствие наричат показването на огромни гърди, без значение естествени или силиконени? 

Видеоклип на 2008
- "Фалшива кожа" - Камелия, реж. Николай Нанков - "Мис Playboy" Камелия е още една от т. нар. певици, за която с чиста съвест мога и ще го кажа, че е бездарна. 

Албум на 2008
- Преслава - "Не съм ангел" - Имаше много по-добри албуми, които не влязоха като предложения, за които да се гласува. Например: "Хубава жена" на Веселин Маринов и "Няма друга" на Полина. 

Песен на 2008
- Елена - "Първата последната" - Тук отново ще кажа, че имаше много по-достойни песни от "Първата, последната". В сайта на Планета дори не са си направили труда да се посъветват с редактор относно правописа? 

Певец на 2008
- Миро - Този пък има нахалството да нахълтва в Пайнер и да си присвоява награда, която всъщност е притежание на звездата Веселин Маринов.  

Певица на 2008 - Преслава - Олеле, майчице! 


Ето и няколко "специални" награди: 

Специална награда на веригата "Планета Пайнер Клуб" за "Дискотечен хит на 2008″ - Галена - "Знам диагнозата" - Тази явно си вади наградите с тежък физически труд през нощта в нечие легло? 

Специална награда на радио "Романтика" за най-добър изпълнител на любовни балади
- Райна - Какво и е романтичното на Райна? Подобното на скелет тяло, липсата на певчески талант? 

Посланик на българската музика зад граница - Джена - "Пази, боже, сляпо да прогледа." 

Награда за "Оригинално медийно присъствие" - Емилия - Позволявам си да споделя една от "мъдрите" мисли на Емилия: "... Посетила съм много държави, сред които и ЛОНДОН." Господи, та дори и малките деца знаят, че Лондон е столицата на една от големите европейски държави. Чалгаджийката Емилия е много боса по въпроса! Ха-ха-ха!!!

"Хит на лято 2008″ - Константин - "Едвам ме нави" - Все едно слушам как вие ходжата от джамията!

Награда за "Оригинално сценично присъствие" - Райна - С нея не ми се занимава! Нямам време за губене, тъй че ще я пропусна, горката бездарница! 

Награда на музикална компания "Пайнер" за особени постижения през 2008
- Анелия - Искам да знам какви са тези "особени постижения"


Малко са наградите, за които ще кажа, че са дадени по заслуги, а не по втория начин. Това са: 

Фолклорен изпълнител на 2008 - Росица Пейчева - Браво, Роси, продължавай в същия дух! Стискам ти палци! 

Фолклорна формация на 2008 - оркестър "Канарите" - Оркестър "Канарите" е съчетание на талант и стойностни песни! 

Специална награда на  "Терраком" за най-теглен рингтон
- Ивана - "Аз съм с теб" - От предишен мой постинг ще разберете, че съм пристрастна към тази песен и нейния клип. Ето и линк към постинга: http://istina.blog.bg/viewpost.php?id=256197

Специална награда за 30 години творческа дейност - Иван Дяков - Един от малкото достойни за награда изпълнители. 

Специална награда на радио "Сигнал +" за "Фолклорна песен на годината" - Нелина за "Караджа дума Русанки" - Слагам тук тази награда заради уважението ми към нашите прекрасни народни песни, а не по друга причина! 


И една награда, за която не мога да взема отношение, тъй като не съм имала желанието да гледам съответния филм: 

Награда за най-успешен музикален проект на 2008 - Ивана за филма "Всичко е любов" - No comment. 


Гр. Хасково 
05.03.2009 г./01:34 ч.

© Мечтателка Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • real_def (Дейвид Кастийо) 18-03-2009г. 00:00
    И с какво Порнографията наречена чалга, заслужава да и се обръща внимание в сайт за творчество. Ми то ако аз тръгна да се оригвам, сигурно по добро изкуство ще направа от тия кухи селянки. Ама да не си помислите, че мраза чалга грешите не я мраза, ненавиждам я!

    С нищо не заслужава да й се обръща внимание. Чисто и просто изложих ЛИЧНОТО си мнение в този сайт и тъй като www.otkrovenia.com е сайт за лично творчество и съм изказала личното си мнение реших да го оповестя публично чрез него.
  • И с какво Порнографията наречена чалга, заслужава да и се обръща внимание в сайт за творчество. Ми то ако аз тръгна да се оригвам, сигурно по добро изкуство ще направа от тия кухи селянки. Ама да не си помислите, че мраза чалга грешите не я мраза, ненавиждам я!
  • Планета Пайнер, Фен ТВ и себеподобните им съчетават в себе си простотия, кич, порнография... С две думи - пази, боже, сляпо да прогледа!

  • Боже, Боже, простотията няма край! Високопрофесионални и платени жрици на любовт Какво да очакваме повече! Срам, срам, но такова е нивото на част от идващото ново поколение, то желае това и го получава в изобилие!!! Боже, спаси България от проспериращата простотия!
Предложения
: ??:??