17.12.2010 г., 11:58 ч.

Всичко, което искам за Коледа, си ти 

  Есета » Любовни
2572 0 2
1 мин за четене

Всеки от нас е чувал, че на Коледа стават чудеса. И аз наистина вярвам в това. 


Моето най-голямо желание за Коледа си ти! Ще съм много щастлива, ако на този прекрасен празник видя красивото ти лице, усетя топлата ти прегръдка и прекрасната ти усмивка да грейне на лицето ти. Тогава моята Коледа ще стане наистина една вълшебна и изпълнена с много радост! Тогава ще превърна едно толкова голямо желание в реалност и ще спра сълзите, напиращи в очите ми, ще грейне моето лице и ще видиш как тупти до теб сърцето ми. Ще видиш блясъка в очите ми.


Ти и само ти ме правиш по-щастлива от всякога и ще се радвам тази Коледа ти да си до мен и да ме стоплиш с прегръдката си във този студен зимен ден. Ти ме караш да грея от щастие, ела и направи Коледата ми вълшебна, ела и ме накарай да плача от радост! Искам да усетя уханието ти, да усетя допира ти, защото никое желание за мен не е толкова значимо, отколкото това ти да си до мен в този ден! 


Моля се на Господ да изпълни това дълго чакано желание и да ме направи отново щастлива...

© Виктория Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??