27.07.2017 г., 19:58 ч.  

Всичко в живота е трудно 

  Есета » Социални
1970 3 4
2 мин за четене

Трудно е! Всичко в живота е трудно. Няма как да минеш по лесния път. На всеки му е трудно, не си мислете, че момичето със скъпо яке, маркови обувки и най-новия модел телефон, му е лесно. Няма хора без проблеми. Просто някой не говорят за тях, аз съм от тези хора. Приемете го, лесен начин няма! Няма и да има! ,,Всяко зло за добро‘‘, но след всяко добро следва и зло. Това е нашия свят, пълен със странници, пълен със зло и добро. Борете се за това което искате, не се отказвайте, дори когато ви казват, че е безсмислено. Вие сте намерили смисъла в даденото действие до което трябва да се борите със зъби и нокти. Дори и сега да ви се даде на готово, не си мислете че винаги ще е така. Ще дойде момента в който сами ще трябва да се оправяте, сами ще трябва да си взимате от живота. След това ще дойде и вашия ред да давате на някого. Вероятно ще съжалявате понякога. Но никога не се предавайте, не си казвайте ,,това е края"; ,,това е за последно", защото определено не е така. В целия си живот ще имате много грешки , но ще имате и успехи. Просто имайте вяра и търпение, рано или късно нещата ще започнат да ви се подреждат, ще започнете да внимавате и да правите по малки грешки(малки но винаги ще ги има). Винаги си казвам че, това е моя живот, мойте грешки и мойте (общи) успехи. Дори и да сгреша искам да знам, че е така защото аз съм избрала този начин. Не позволявам някой да ми води живота и да ми показва правилния път. Дори и да ми покаже правилната пътека, по която са минавали хиляди други, аз предпочитам да си следвам моята, аз да си я изградя и аз да я надградя. Ще тръгна по моя собствен път, дори и да е кален до непроходимост, отрупан с препятствия, ПЪТЯТ СИ Е МОЙ! Няма да изгубя надеждата, че след всичката тази помия в него някъде няма да започне, онази слънчева поляна. Трудно ще е, но няма друг избор! И колкото по-рано разберете, че това не са просто глупави думи на 15 годишна хлапачка, която си няма представа какво е  живота,толкова по-добре за вас! Тръгнете по вашия път, не по пътя на приятели, родители и познати, тръгнете, просто, тръгнете и оставете своите следи в калта. И не губете надежда за момента в който ще сте на върха и хората ще слушат вас!

© Йоана Павлова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??