14.04.2005 г., 19:03 ч.

Вълшебните думи 

  Есета
7108 0 0
29 мин за четене

                            Вълшебните думи

 

   Вълшебните думи са много. Ние ги чуваме и използваме всеки ден. Дори и в един обикновен израз може да  се крият дълбоки чувства, вълшебство.

    Всяка дума е важна и магическа. Някой ще каже, че вълшебни думи няма, или те се използват само от фокусниците. Но висотата и магията  на словото са безгранични. Писателите, актьорите, художниците, репортерите,  дори и обикновените хора  всеки ден използват силата на речта.Така се изразяват чувства на болка, любов, омраза, обич, привързаност.

      Когато чуем една дори и много обикновена дума, тя може да ни зарадва, разплаче, да ни развълнува. А това не е ли истинско вълшебство? Но това  не значи, че този, който я изрича, е магьосник, или някакъв странен фокусник. Само една  единствена дума разкрива убежденията на човек, мнението му.
 Хубаво е да радваме хората с нашите слова.

 Дори и малките папагалчета са чувствителни.Когато  им се скараш, техните малки сърца са разбити, което може да ги убие. А, когато ги поздравиш, птичките весело зачуруликват.

      Но наистина можем да добавим,че фокусниците и тяхните вълшебни думи "Абра кадабра" никак не са обикновени. С тях магьосниците убеждават хората в номера, който правят. Малко, или много, тези  вълшебни думи също действат на човек. Но дори  една дума като "моля" сама по себе си е омагьосана. Тя разкрива възпитанието, отношението и чувствата на човек. Но какво би избрал човек - магическите думи на един фокусник, или уважението на на някой познат?

      Представете си бъдещето без вълшебните думи. Със словата ще изчезнат и чувствата. А един толково малък жест като благодарността прави толково голямо добро.

© Виктория Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??