16.11.2005 г., 23:55 ч.

Въпроси... 

  Есета
1799 1 1
1 мин за четене

Има 1 въпрос,които ме мъчи от дълго време...и някак си не мога да разбера отговора...Защо е с мен?Защо точно с мен?Какво толкова вижда в мен?Какво?Нито съм красива,нито дори хубава...далеч съм от идеала за красота...А тои е все още с мен.И ме търпи.И някак си още иска да е с мен.Как става това?Дали ме обича?Затова ли е с мен?Но как ще ме обича?Аз съм абсолютно обикновена...незабележима...невзрачна...Какво толкова вижда в мен?Защо е с мен?Искам да знам!Защото ме е страх!Страх ме е да не го загубя!Страх ме е!Ако не ме обича...има ли смисъл да продължаваме?Страх ме е да не падна от прекалено високо!,защото така много боли!И аз със сигурност ще падна от много високо ако ме остави!Затова искам да знам защо е с мен!?!?
Защо е с мен?Дали не е от съжаление...Просто не може да ми каже в очите да се разделим!Защото мисли че ще ми причини болка!А дали не е защото имаме толкова силна и дълга връзка?Единствената,толкова дълга в живота му?И,която не иска да проваля?Просто по навик!Навик,които е въпрос на време да прекрати!
Ох...Толкова много въпроси се въртят в главата ми...И няма кои да ми отговори...
 

 

 

© Лили Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Пишеш елементарно!Не харесвам стилът ти!Много думи без особен смисъл.Повтаряш едно и също по различен начин.В изблик на емоции пишеш прекалено много препинателни знаци!?!?!Прекалено,прекалено много.Кратко и неизчерпателно е,освен ако, разбира се, не си се изчерпала наистина.Произведението ти не е есе,а е нещо странно, с каквото не се бях сблъсквал до сега!Не разграничавам отделните композиционни части.Абе, голяма драма!
Предложения
: ??:??