23.03.2015 г., 8:59 ч.

Вътре в Любовта 

  Есета » Други
1164 0 4
1 мин за четене

Да си влюбен в някого... и той в теб. Да си готов да направиш всичко... буквално всичко...

„Обичам те”.. на английски “I am in Love with you.” Колко хубаво звучи Аз съм вътре в Любовта с теб.

И когато си вътре в Любовта какво можеш да направиш? Можеш ли да се бориш срещу течението на бушуващата в теб река? Можеш ли да се противопоставиш на прилива от емоции и хубави чувства. МОжеш ли да се противопоставиш на урагана вътре в теб?

Не.... не можеш...

Можеш да устояваш колкото е възможно, но идва моментът, в който... в който си победен от тези незнайно от къде изникнали сили. И ако урагана идва, обръща всичко с главата надолу и заминава, ако прилива идва и се завръща със същата сила няколко часа по-късно... има нещо, което е постоянна величина, която само може да се усили, но никога не намалява... това е бушуващата в теб река... реката, точно преди водопада... силата и е страшна. И никога не се успокоява. Само може да се увеличи с помощта на топенето на снеговете... или с усилията ти да подтиснеш всичко дълбоко в себе си...

Да си вътре в Любовта... Няма нищо по-красиво и по-болезнено от това. И не може да се излекува. Защото вътре в Любовта не можеш да влезеш сам... там винаги сте двама. И влезете ли веднъж... не можете да излезете.

© Слънце Антимов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Съгласна съм Цвети, както вече съм казала по-долу - с удоволствие прочетох, защото е много вярно и хубаво! а това за Езекил - нищо особено, много говорене ще се получи...даже ще го премахна /готово/
  • Ренета наистина ме озадачи, не разбрах връзката с Езекил - заради жена му или заради виденията му?
    Колкото до есето на Слънце - мога кажа единствено че е една много интересна интерпретация на водовъртежа от чувства, които всеки изпитва по различен начин. И това го прави уникално и красиво.
  • В отговор на Ангел - според мен само единият излиза жив.
  • Де да беше така!
    Но ми се струва, че "вътре в любовта" обикновено влиза само единият.
Предложения
: ??:??