9.02.2011 г., 7:18 ч.

Възползвай се от възможностите си 

  Есета » Други
1313 0 0
2 мин за четене

Един следобед отидох до минералните извори, които са близо до града ни, с цел да се порадвам на лековитата вода. Изворите са много и за всеки има местенце.

        Близо до мястото, в което се бях настанил, имаше няколко човека от малцинствата, които си перяха дрехите. Един от тях дойде при мен и ми поиска колелото, за да отиде и да си купи сапун от града.

       Видя ми се искрен човек,  затова му дадох колелото си. Да, но се забави доста време, при което в мен се събудиха някакви стари чувства, които започнаха да говорят: „ами ако го е откраднал”. За кратко време  тези чувства се опитаха да завладеят съзнанието ми.

       Вдишах дълбоко и се запитах какво да правя. Хрумна ми така: „ти създаваш своето изживяване чрез милите си. Да предположиш, че някой може да ти открадне нещо, значи да сътвориш подобно преживяване и също така значи да придадеш сила на нещо извън теб, което може да ти причини нещо против волята ти, което не я вярно. Така че, вместо да се страхуваш, погледни своя страх в очите. Представи си го като черен балон. След това му прости и разбери, че ти си го създал в миналото си чрез своето несъзнаване. Мислено вземи една игла и спукай (прости) балона на своя страх, и виж какво ще стане.”

       Така и направих. Представих си страха си като черен балон. Погледнах го в очите и мислено му простих. Взех иглата и го спуках във въображението си. Олекна ми. Нещо от миналото ми си отиде, а страхът и напрежението от това, дали този човек от малцинствата няма да ми открадне колелото се преобрази в спокойствие.

       След около десетина минути, човекът се върна. Каза ми, че веригата на велосипеда му била паднала няколко пъти по пътя и за това се бил забавил толкова дълго.

       Всичко ми стана ясно. Животът използва всекидневните малки ситуацийки, за да ни предаде уроците, които сами сме поискали да усвоим (без значение дали помним или не помним това). И ако поддържаме съзнанието си будно, ще можем да се възползваме от тези възможности и да усвоим нещо важно. Така можем да преминем напред, подготвяйки се за по-дълбоки осъзнавания.

       Предложение: следващия път, когато се изправите пред нещо, което буди страх във вас или ви изглежда като привидна несправедливост, запитайте се – „Какво иска да ми каже Животът сега, чрез това, което ми се случва? Какъв урок усвоявам чрез това събитие?”

       И ако действително имате твърдото намерение да продължите напред в своето Осъзнаване, тези въпроси ще ви открият интуитивно причината, за това, което ви се случва, а и евентуално ще ви покажат (от вас зависи това) как да намерите решението, което търсите.

       Късмет на всички.

© Иван Аршинков Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??