5.02.2011 г., 16:19 ч.

Яснотата като ключ към осъществяването 

  Есета » Други
1121 0 0
2 мин за четене

Веднъж се срещнах с една скъпа моя приятелка. Тя ми сподели, че иска нова работа. Сподели ми, че е малко затруднена в намирането ù. Попита ме, дали мога да ù дам някаква насока.

       Казах ù, като се прибере вкъщи, да се самовглъби за малко и след това да вземе лист хартия. Казах ù да напише в началото му – „моята работа”. След това да си зададе въпроса – „Какво искам за моята работа?” И след като направи това, да запише всичко, което ù хрумва по този въпрос.

       Казах ù, че когато ясно знае какво иска, Вселената може да ù  покаже ясния път, по който ще се осъществи желанието ù. И не само това. Казах ù, че тя ще разбере какво точно да направи в точния момент, поради своята яснота. Тя прие съвета ми.

      След това се прибрала у дома си и написала на лист хартия какво иска за своята работа. След няколко дни получила вътрешно напътствие да подаде документите си на едно определено място и след още няколко дни била назначена. Работата, която намерила, била сходна в същността си с това, което била описала на листа.

       По-късно ми сподели, че след като веднъж в ума ù проблеснала ясната картина, за това какво наистина желае, сякаш нещо в нея се отпушило и като следствие на това, идеалната работа за нея на този етап се появила по естествен начин.

       Поглед над историята през очите на Закона за Привличането: Докато моята приятелка не е знаела ясно какво иска, сигналите (командите, вибрациите), които е изпращала към Вселената, са били неясни и съответно Вселената не ù показвала нещо различно от това. След като обаче ясно заявила какво иска (и след като е подала към Вселената ясни команди, вибрации), ясният път се открил и желанието ù било реализирано.

       Бележка: От яснотата на ума ни зависи осъществяването на това, което сме поискали. Когато желанието е налице. Когато ясния сигнал за това, което сме поискали е налице, вратите се отварят и ние получаваме това, към което се стремим.

       Ние мислим и нашите мисли са вибрации, на които Законът за Привличането откликва. Когато мисълта ни е концентрирана и ясна, откликът е бърз и на място. Когато мисълта е разпиляна, откликът не е толкова мощен, а резултатите са неудовлетворителни.

       Когато ясно определим какво искаме или от какво се нуждаем и започнем да мислим в тази посока с твърдото намерение да получим резултат – Силите на Вселената ни съдействат по мощен начин,  и това, което сме заявили като намерение, се осъществява. ТАКЪВ Е ЗАКОНЪТ.

       Късмет на всички.

© Иван Аршинков Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??