12.11.2020 г., 19:34 ч.

За един бивш 1 Ноември 

  Есета
663 0 3
1 мин за четене

 

1-ви Ноемрви - ден на народния будизъм!
В една стара, стара страна, през 9 пожарни в 10-та, живееше един древен 'велик' народ.
Дали поради страх от Вируса, дали заради собственото си невежество, този народ страдаше от късогледство.
Късогледство, породено от обществена тъпота, съчетана с липсата на инстинкт за национално съхранение.
В това древно царство, някога е имало много и истински герои, мислещи за всичко друго но не и за себе си. Истински хора на разума, наливащи със свещ мисъл и светлина, в неандерталското ни съзнание.
Минорно, но в древното "Велико" кралство сега остана само мършав добитък.
Унили учители, притеснено подсмърчат в клас... 
Те не искат да са герои - те са герои - съобразяващи се с семействата на народопродажници.
Родители, изхвърлящи децата си в движение от колата пред училище, надяващи се друг да им оправи генния дефицит.
А върху такива хора не си струва да се изплюеш дори....
Затворник в бивша, велика България....
Всички сме Дзен.
През куп робства, в поредното, през години и огън, дреме племето заспало и събира капачки, вместо патрони...

Честит празник на хората държащи свещите!

 

Ф.

© Филип Филипов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Да, но не е тъпа болка
  • Дари, не е остроумие - болка е... но омекотена с маска.
  • Остроумието е най-голямото удоволствие и най-интелигентното оръжие на всички времена Благодаря, че си споделил своето
Предложения
: ??:??