17.09.2009 г., 20:18 ч.

За грешките 

  Есета » Други
2548 0 2
1 мин за четене

Направих една грешна стъпка,

когато осъзнах,

че вървя във вярната посока.


 


Трудно се взимат решения. Особено правилни. И кой със сигурност знае кое е правилно и кое грешно. Има ли определение - за улеснение на незнаещи като мен. Не, мисля, че няма. Следователно всяка стъпка в различните ситуации може да бъде правилна, и в същото време да не бъде. Въпрос на гледна точка.

Много пъти съм грешила. Понякога го разбирах на момента и спирах. Друг път продължавах. В същата посока. Или пък осъзнавах грешките си впоследствие. Понякога съжалявах, че съм сгрешила. А понякога - не.

Да, човек лесно се заблуждава. Особено когато му се иска. Когато аз искам нещо (или някого) и съм напълно убедена в желанието си (към момента), не съществува нещо, което да ме спре. Да ме отдалечи от мечтата ми. Понякога всичко се нарежда. Друг път - не. Но никога не съжалявам за този тип "грешки". Когато желаеш нещо с цялото си сърце и виждаш пътя, по който това да се случи... Когато си напълно сигурен в себе си, без дори капка колебание - няма как да сгрешиш. Каквото и да се случи нататък... Всеки момент е за себе си...

© Силвия Йорданова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Щом го желаеш толкова силно няма как да е грешка. Пък и никога не знаем какво ще се случи после. Така че.. Успех във взимането на решения
  • Все едно аз съм го писала. Това есе напълно олицетворява ситуацията, в която съм, в момента. От мен се очаква да взема решение и искрено се надявам то да бъде правилно, защото го желая с цялото си сърце. И дано ако все пак се окаже грешка да бъде грешка, за която да не съжалявам!
Предложения
: ??:??