18.10.2009 г., 7:07 ч.

За какво мечтая... 

  Есета » Лични
9529 2 0
1 мин за четене

      Когато бях малка, мечтаех за много и различни неща - да стана лекар, актриса, танцьорка... или дори за така мечтаната кукла Барби. А сега... за какво може да мечтае едно обикновено момиче на моята възраст ?
      Ако кажа, че мечтая за световен мир, ще изглежда прекалено банално, а и никой няма да ми повярва, защото не е така. Въображението ми е едно от малкото безгранични неща, които мога да притежавам, и ще е грях да не се възползвам от него. 

      Моята мечта е да не спирам да мечтая, защото понякога това, което ни се струва неосъществимо и глупаво, се случва и то тогава, когато най-малко го очакваме. Колкото повече се развивам, толкова повече се променям - имам различни амбиции и цели, виждам света по един нов, по-различен начин. Постепенно мечтите за понита, играчки и бонбони бяха заместени от желанието ми като порасна, да постигна нещо, да срещна истинската любов, да имам добър живот...
      Не искам всичките ми мечти да се сбъднат, защото тогава ще съм постигнала всичко и няма да има смисъл да продължавам. Най-хубавото е, че имам цял един живот пред себе си да постигам целите си, за да добавям още желания към списъка и да търся нови причини да помечтая за това, което ще ме направи по-щастлива. В реалността всеки си пада малко или много егоист - мисли само за себе си и за собственото си щастие, но ако искаме да се чувстваме добре, със сигурност няма да е така, ако тези около нас не са, защото когато няма с кого да споделиш радостта си, никога не можеш да я изпиташ пълноценно.

       Надявам се един ден да намеря човека, който мога да допусна до онова малко, съкровено и тайно местенце, където в продължение на толкова години съм трупала мечтите си, да мога да направя хората около себе си малко по-добри, малко по-щастливи, да намеря път към това, което съм смятала за абсолютно недостижимо...
       Просто имам страшно много цели, към които се стремя, страшно много мечти, които да превръщам в реалност. Но все пак не бива да забравяме, че човек е хубаво да внимава какво си пожелава, защото понякога мечтите се сбъдват!

© Мария Кошерска Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??