2.04.2006 г., 23:22 ч.

За него 

  Есета
2518 0 11
1 мин за четене
Исках да ми кажеш всичко,какво чакаше не зная.
Може би да те забравя като си мислеше,че ще ми е по лесно без твоето сбогом.
Може би да се превърна в море от изплакани сълзи?!
И тогава?Не те забравих,но изплаках море от сълзи за теб.
Море,което започна да пресъхва.Море,което все мълчи..
Попитах те "Защо?",но отново скри къде сгреших.
Изминаха 4 месеца в очакване.
Признаваш ли,че ти сгеши?
ПРизнаваш ли,че ме измами?
Признаваш ли,че бях за теб поредна авантура?
ПРизнаваш ли,че ме искаше само за да върна щастието в дните ти?
ОХ..
Измъчих се достаточно!Всеки ден се обвинявах и самосъжалявах,а виновника си ти!
Плаках денем,плаках нощем,но въпреки всичко искам да си с мен!
Ледът би преминал без думи,както до сега..
Само ме погледни и кажи с очи "желая те".
Ще съм готова отново да те пазя от тъгата.
Как искам да ти кажа,че живота си ми ти!
Късно е да ти го докажа.Отиде си преди да успея да го изрека.
Отиде да следваш друга мечта.
Ти вече си спомен,които още ме боли.
За мен живота свърши оттогава,а за теб......ЗАПОЧна.

© Димитрина Георгиева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Е това вече е постижение щом на слущащи метал им харесва (плез)
  • Харесва ми ,а обожавм метал :D
  • А дано да ви харесва
  • Е,да може би трябва да отделя още малко време да го дооправя.Човек винаги може повече и повече.
  • Димитрина, просто като чета останалата част от произведението ми е ясно, че ти можеш!! Можеш със свой думи и затова не е нужно да се копира! А що се отнася до чалгата - аз също я слушам 24 часа в денонощието, но това е друга тема...И въпреки това го оценявам, защото личи, че е написано изживяно!!
  • И още нещо Магда в своята песен пее-За теб живота продължава,за мене свърши от тогава.
  • патенцето Сложила съм тая част от текста на Магда,защото се вързва.А пък За Милито наистина е леко преовеличето,в смисъл,че не е дошъл края на света,но все пак всеки си пише на кввато тема си пожелае.Любовта може да сполети всеки ,годините нямат значение и не виждам нищо лошо в това хората да слушат чалга.Тва е избор на всеки,всеки си има различен вкус.Аз примерно не мога да трая метал обаче не крещя по улиците-Долу металите...Не съм сложила есето си за да напрая симпатии на някои или да ми казвате,че ви харесва,а защото ми е по удобно да го имам в някои саит качето.Ест. бих се радвала ако някои го уцени,защото в момента когато е писано наистина ми е било доста кофти,сега като се върна за тоя ден и ми е смешно..
  • Е може ли, питам аз, всички тук да слушат чалга?
    Може би точно това, откъде е взаимствано, обяснява колко глупаво и изкуствено ми се стори.
    Омръзна ми да чета стихове, а вече и есета ..писани от разни дечица с разбити сърчица, изживели страшни мъки. Едва ли не изправени пред края на света, заради БОЛЕЗНЕНАТА раздяла с някой, "който не ги заслужава"...
    Толкова ли нямате друга тема, по която да пишете?!
  • Да и на мене ми писна да чета в този сайт части от чалга песни.. нали е творчество спрете да копирате..
    Иначе идеята на есето е добра!
    "За мен живота свърши оттогава,а за теб......ЗАПОЧна." - Магда - Хронична липса на любов....е може ли такова нещо....
  • дА ОТ ТАМ Е сЕГА щЕ ПРОБВАМ ДА го редактирам,но иначе се радвам,че мнението ти не е напълно отрицарелно
  • хареса ми като цяло но без това...не живота ми е важен,а това да бъдеш в него.Късно е да ти го кажа... това го махни,защото е от песента на Ивана
Предложения
: ??:??