19.05.2010 г., 14:13 ч.

За приятелството 

  Есета
3689 0 3
1 мин за четене

                                                За приятелството

 

 

 

     Думата приятел  е почти толкова важна, колкото брат или сестра. За приятелството са написани много стихотворения и е възпято в много песни. Наистина „приятелството не се купува с пари” и е свято и истинско. То може да преодолее всички бариери и остава завинаги. С приятел можеш да споделиш неща, които не можеш да кажеш в семейството си. Той може да те подкрепя за всичко. Казано е, че „за приятеля си слагаме и ръката в огъня”. Аз имам много приятели, но все още не мога да кажа кой е най-добрият… Приятелят се познава във времето, той неусетно ти става най-близък от всички и ти усещаш, че това е човекът, с когото можеш да делиш всичко…

        Не искам да кажа, че мога да бъда приятел само  с момче, защото има момичета, които по нищо не отстъпват на момчетата. Те са също така стабилни, амбициозни,  а някои дори играят футбол с нас.   Засега сестра ми е    най-добрият  ми   приятел   и не само е най-близкият ми човек,    а и най-много се разбираме и обичаме.

     Накрая мога да кажа, че няма нищо по-ценно от истинското приятелство...

 

 

 

 

 

 

                                                                                         Кирил  Петров- 2 клас

© Ученици Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много хубаво!
    съгласна съм с Ани
  • прекрасно написано...
    с чистотата и невинността на детската душа...
    с обич, за всички вас.
  • Кирил има доста последователна мисъл за едно 8-9 годишно момче, схванал е ценността на думата приятел.
    "Не искам да кажа, че мога да бъда приятел само с момче, защото има момичета, които по нищо не отстъпват на момчетата. Те са също така стабилни, амбициозни, а някои дори играят футбол с нас."

    А това тук така ме усмихна. Толкава по детски чисто и невинно -наивно написано.

    Много се радвам, че има човек, който стимулира децата по този начин, учи ги на човешки ценности и подкрепя таланта им.
    Поздравления затова!

Предложения
: ??:??