19.02.2010 г., 10:03 ч.

За Трактора, Картофа и още нещо 

  Есета
1438 0 9
1 мин за четене

За Трактора, Картофа и още нещо

 

 Внимание! Това не е художествено произведение или опит за самоирония. Това е вик (на автора) за помощ.

 

 Отскоро свиря на грамофонната плоча на безработицата у нас. Тегаво и провлачено е!

 Понеже сме в Евросъюза, акцизът на уискито скочи. Много! Вече не мога да си позволя да подбирам – минах на водка.

 Мразя водката!

 Аз съм млад (сравнително), не много мързелив, не много грозен (не дразня окото), студент по туризъм – задочно (звучи като беден държавен хирург).

 Тук е моментът да отправя сериозен упрек към родителите ми. Можеха да планират появяването ми в пространствения континиум малко по-рано. Може би тогава щях да имам късмета да застана на пътя на някой от многото партийни (и не само) куфари, летящи със страшна сила из страната. И ако позволите да перифразирам Архимед: Дайте ми достатъчно голям (куфар) и офшорна зона, и ще завъртя света или поне страната.

 Настоявам (учтиво), ако има читатели, припознаващи се с някоя от следните буквени комбинации (ДАНС, НСС, ГДБОП), нека не четат нататък...

 От известно време гледам гангстерски филми (предимно руски). Съпоставяйки ги с българската фауна и аграрно-технически напредък, все повече започвам да харесвам родните Трактори, Шмиргели, Хамстери, а също  самоковски Картофи, пловдивски Домати, но най-вече сорта софийски Плевел.

 Силно мотивиран съм да започна работа към някоя от подземните структури. Активно търся професия, в която да се занимавам с усвояване (кражба) на чужди активи. В кариерата ми (на крадец) имам над 6 похождения. Придобитото възлиза на: три пакетчета дъвки (от местната бакалия), един брой гума за колело (от мазето на комшията) и един пепелник. Освен М и В, в книжката имам и категория Ъ – бегач в дисциплините: бягане с обръщане и бягане без обръщане (според зависи кой те гони).

 Притежавам удостоверение за завършен курс и квалификация „Оператор на парцал”.

 Имам опит като стрелец. Стрелям с пушка (въздушна) по гълъби. Владея и известен брой силови прийоми, сред които бой с тръба по невъоръжен противник

(при наличието на не повече от един такъв).

 Умоляват се господата (от мафията), а също и политици (заемащи високи постове) при проявен интерес да намерят начин да се свържат с мен.

 Благодаря предварително!

© Филип Филипов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • И аз мразя водката...Предлагам ти съюз!А сега сериозно-ПРЕКРАСНО Е!!!
    Поздрави!
  • Много добро! Поздравявам те...
  • Леле
    Съжалявам, че се смея на този... вик (на автора) за помощ, ама не мога да се сдържа.
    Чудя се дали и аз да не изкарам една такава категория Ъ, може да ми е от полза...
    Спри водката и мини на ром!
  • Ха сега де! Предлагам всеки да грабне един куфар...Просто мразя водка...
  • Уникално
  • Това дето се говори за Трактора, Търнокопа, Хаспела и Зеленчука изобщо не е вярно. Ще видиш. Ако бяха виновни нали щяха да ги наградят, да ги таковат де, кажи го...Не дръж на тия неща.
    "Умоляват се господата (от мафията), а също и политици (заемащи високи постове) при проявен интерес да намерят начин да се свържат с мен."
    Обаче се замисли дали да се свързваш с мамафиоти, те почти всички са много болни , да не те заразят, ще има да си висиш по болници. Много кекави бе, много, пу, а иначе ячки изглеждат. Виж как лъже външния вид!
    А за политиците забрави!!! Откраднал си цели три пакечета дъвки, мани друго, а си и призна. Политиците са много свестни в това отношение хора, не ставаш, има още да учиш за политик.
    Аз също пия водка, защото ме мързи да ида да си купя уиски, и защото съм толкова грозна, че дразня продавачките в бакалията. Та по този повод си направих партия ДДГКОЗ. Сега чакам да ми дадат и...тогава мога да ти помогна.
    ДДГКОЗ е "Дайте ми достатъчно голям (куфар) и офшорна зона", но ти го знаеш!!!
  • С глас се смях...
    Страхотно си го измайсторил!

  • Приятелю, там се живее до 30 тина години...не си струва
    Хареса ми чувството ти за хумор!
    Но, няма да е все така...и гръцките трактори ги прибраха вече...
    Поздрави,

  • Ха-ха, много ме развесели. Макар и картинката да не е много весела. Харесва ми хумора, с който поднасяш информацията за нецветущото положение в родината ни.
Предложения
: ??:??