2.12.2010 г., 15:55 ч.

За всички онези години 

  Есета
1320 0 5
1 мин за четене

Искам да ме нарисуваш в бяло – с онази детска чистота на първите пориви и трепети, когато сърцето едва открехва себе си за целия огромен свят, а малки бухнали снежинки танцуват прелестния танц на непорочността, тогава, когато съм гола.

Искам да ме нарисуваш в жълто – с отблясъците на слънчеви лъчи, които надничат закачливо зад пердето и придърпват кичур рошава коса натам, към светлото, тогава, когато се будя.

Искам да ме нарисуваш в зелено – с блатните отблясъци на ирисите ми на светлината на пламнали свещи, разпръскващи фойерверк от несбъднати копнения, тогава, когато мечтая.

Искам да ме нарисуваш в оранжево – с дивата страст на полски невен и стихийната лудост на пламнали пожари, тогава, когато съм неудържима.

Искам да ме нарисуваш в синьо – с перлената целувка на океана и небето, там на самия хоризонт, където никой и никога няма да ги достигне, тогава, когато съм отдадена.

Искам да ме нарисуваш в лилаво – с целомъдрието на разцъфнали люляци и порочността на неонови улички, тогава, когато те желая.

Искам да ме нарисуваш в червено – с живителната сила на кръвта и повика на древното ми минало, тогава, когато гледам напред.

Искам да ме нарисуваш в черно – с тайната на тъмната ми половинка, ревниво сгушена в задния двор на настръхналото ми съзнание, тогава, когато болката и страховете са ме обсебили.

Искам да ме нарисуваш във всички мои цветове. Най-красивите и най-презряните.

И искам да ме нарисуваш твоя.

А после...

Да ме сбъднеш.

© АНИ ИВАНОВА Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Оригинално и докосващо сърцето есе, написано много красиво
    и с много чувство! Съдържа непреходни общочовешки ценности!
    Поздрави за талантливата авторка! Бъди!
  • Ще те нарисувам без цветове,за да мога само аз да те виждам
    Както винаги си се справила чудесно.
  • Поздравления за мъдростта!!!
    Пиши по-често!!!
  • Много ти благодаря! И за добрите думи, и за пожеланието.
  • Красиво е. Надявам се да намериш художника, който да съумее да запази цветовете в теб.
Предложения
: ??:??