2.06.2007 г., 21:42 ч.

Загубите - неизбежна част от живота 

  Есета
2815 2 11
                                               Загубите - неизбежна част от живота
 
     Загубите са част от живота, от това, че сме живи, че сме хора. На всеки се случва да преживее загуба на любим човек - при раздяла, развод, смърт. И като че ли всичко в този миг рухва, всичко губи своя смисъл, като че ли няма за какво повече да живеем. Но животът продължава, ние не само ще оцелеем, но и ще превъзмогнем обидата, болката, отчаянието, за да започнем наново.
    Макар в в момента да не можем да го осъзнаем и още по-малко да го приемем, тази смазваща ни сега загуба рано или късно ще се превърне в печалба. Задачата ни сега е да не бягаме от болката, а да я изживеем: да не се питаме защо точно на нас се случи това; да не търсим грешки - в себе си и в другите; да не вършим нищо прибързано, за което после вероятно ще съжаляваме. Трябва просто да насочим вниманието си към това как да извървим пътя от сполетялата ни непосредствена загуба до крайната печалба, колкото се може по-бързо, с по-малко сътресения и по-смело.

© Христина Христова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Знам,че пропускането на запетая може да промени смисъла на изказването,но мисля,че съм слагала запетаи там където трябва;за разлика от Вас..(вижда се,че не можете да напишете едно изречение без да допуснете поне една правописна грешка),което е недопустимо за човек,мислещ се за литературен критик!
  • Сранно как човек забърква "ти" и "Вие" за отрицателно време Правописът си е лично мой проблем, не смятам, че имам кой знае колко фундаментални пропуски ТИ също няма да е зле да си припомниш пункуацията, защото изпускаш много запетаи, а това може сериозо да променя смисъла!
  • Тази,която трябва да погледне речник и то правописния сте Вие !!!
    Незнам на колко години сте (в личните Ви данни пише,че сте на 72,а на снимката въобще не изглеждате на толкова), но няма да Ви е в минус да си припомните някой правописни правила.
    И все пак благодаря Ви за вниманието и времето,което отделихте за мен,а когато реша може и да разширя "обширната си теза"
  • Преработи го, тогава чак ще разбера какъв смисъл е имало да се пенява тук И погледни в речника какво значи думата "новатор"
  • Първо с Тихомира Агелова не съм никаква......и за втори път ще ти кажа,че приемам критика......."Интересно ми е как на 15 тя реши, че е приключила "курса" си на изучаване на литературната форма , та чак и перфектна стана и не може да бъде критикувана. Това е смехотворно."....не съм се изказвала по никакъв начин,че ти да си правиш такива заключения.
  • Така, както си започнала да ме критикуваш, можеш и да обясниш на малката си приятелка значението на някои думи, защото тя въобще не разбира ГРАДИВНАТА МИ КРИТИКА! Както и да е, понеже този случай ме заинтригува, си позволих да споделя това все с един доцент от ПУ, чието име ще Ви спестя, та и неговата препоръка е да се разшири обема, защото това може да бъде прието само за теза, не и за цялостна творба. Има истини в това нещо тук, каквото и да е, макар да са тривиални. Тук много хора са свикнали да получават само положителни оценки, но какво да се прави, не всичко в света е със знак плюс отпред Интересно ми е как на 15 тя реши, че е приключила "курса" си на изучаване на литературната форма , та чак и перфектна стана и не може да бъде критикувана. Това е смехотворно. Поздрави
  • Към gabo_morto :Хриси е права,поне се научи да пишеш грамотно,защото,не само,че не разбираш от литература,но и допускаш много жестоки правописни грешки!!!
  • Хубаво, но, тъй като пиша от малкооо повече от 2 години, ми е интересно да ми обясниш ( ако желаеш и под форма на лично съобщение, изборът е твой) къде намери тази обща структура? Това би могло да бъде ...хм, разширена теза, но не и цялостно произведение!
  • Щом всеки има право на мнение,нека аз да изкажа своето...Прекрасни думи изказани по прекрасен начин!Поздравления!Личи си,че не просто редищ думи,които ти се струва,че звучат добре,но и пищещ всичко от сърце..Наистина си много добра!
  • Всеки има право на мнение....аз приемам и критика...,но не съм новаторка в сферата на литературните произведвния...от около две години пиша стихове и есета,просто сега започвам да ги публикувам....наистина това не е от най-силните ми есета..но мога да Ви кажа,че има много общо със структурата на есе...... и следващият път като решите да ми пишете,поне пишете грамотно!
  • Ще се въздържа от оценка, но това не е есе. Няма нищо общо с есето. Най-малко със структурата му. Дори да си новаторка, при това крайна, това пак не е може да бъде прието за есе.
Предложения
: ??:??