16.08.2011 г., 16:39 ч.

Защо? 

  Есета » Лични
1474 0 12

,,Не ти искам парите. Мама ме е учила да не взимам нищо от непознат''

,,Аз не съм непознат''

,,Кой си тогава?''

,,Знаеш ли, няма значение.''

,,Можеш да ги вземеш.'' - каза майка ми.

,,Вземи ги ти.''- хвърлих парите в лицето ù и се измъкнах от къщи.

Един далечен предпоследен спомен се блъскаше от няколко дена в главата ми.

За последния бях заключила съзнанието си.

Блед мираж на зрял мъж с прошарена коса, облечен в костюм. И всичко това защото, аз бях представлението...

Не исках да си спомням, но колкото повече съзрява човек, иска да знае. Непрекъснато се питах ,,ЗАЩО?''

На пет месеца ми беше оставил един доживотен подарък. Декларация, с която се отказва от всички мои права без разглеждане...

"Баща" - дума, която няма никога да изговоря. Човек, който е лишил себе си от радостта да имаш дете.

Не съжалявам и не търся, но въпросът ще си остане в мен до сетния ми дъх. Защо?

© Елeна Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря на всички!
  • Всеки изживява трудности в този живот, но това трябва да ни прави по силни.
    Поздравления Елена!
  • Не се натъжавай,животът компенсира с друго!Върви напред и все нагоре гледай!
  • Емоционално и докосващо! С поздрави, Елена!
  • Много мъдри мисли!
  • НЯМА "ЗАЩО? "В МИНАЛО ВРЕМЕ....ИМА "КАК? И КЪДЕ?"В БЪДЕЩЕ..ТОВА Е ПЪТЯ!ПОЗДРАВЛЕНИЯ!!!
  • Здравей, Елена! Има въпроси, които са потънали безвъзвратно, назад във Времето...
  • Прегръщам те и аз,Ели,защото ми е трудно да коментирам.Някой въпроси просто си остават без отговори и може би така е по-добре.
  • Любов ,Прошка ,Здраве!!!Поздрав Елена!!!
  • Защото човек е устроен да мисли за себе си, докато не осъзнае, че само когато се раздава за другите е щастлив!
    Поздравления, Елена
  • !!!
  • Прошката е безценен лек!
    Допускаме някои грешки, точно за да изкристализира есенцията, след катарзиса и да станем по - човеци...
    Поздрав, Ели!
Предложения
: ??:??