21.11.2006 г., 9:36 ч.

Защо?! 

  Есета
1655 1 8
1 мин за четене
Защо, когато обичам истински и давам всичко от себе си, боли така?! Защо, когато се доверявам и подарявам най-святото си, ме предават така подло?! Защо, когато те видя усмивката ми замира?! Защо продължавам да плача и да страдам след всичко?! Защо обичам и едновремено мразя?! Защо имам чувството, че каквото и да правя, стоя на едно място?! Защо постоянно търся, а не намирам нищо?! Защо треперя в самотата си?! Защо надеждата е още жива в сърцето ми, след като то е мъртво?! Защо не чакам вече с трепет и вълнение любовта?! Защо ме нарани и после нагло каза "извинявай"?! Защо не мога да чуя пулса на сърцето си?! Защо се обвинявам?! Защо се страхувам от всички и от всичко?! Защо те чакам още пред вратата?! Защо нямам сили да постигна целите си?! Защо не мога да се изправя след като съм паднала?! Защо не мога и не искам да простя тази подла изневяра?! Защо умирам, а не живея на пук на всички и на всичко?! Защо?!!!
 
 

© Диляна Иванова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Говорили сме
  • че не сте ли си говорили на тая тема?
  • Може и да е осъзнал да...
  • Прекрасна творба красавице..нека само да ти кажа , че затова момче за което си го писала , може би е осазнал какво е загубил и съм сигурен че иска пак да е с теб!! И един савет от мен - Не се вживявай прекалено много в живота , защтото никой не е излязал жив от него!!!
  • Радвам се,мила!
  • Благодаря много за мненията... и petinka67 усмихвам се )
  • ...защото човек се учи от грешките си!А ти си млада,пътят е пред теб!
    И още нещо-когато затвориш една врата след себе си,неминуемо ще отвориш друга!
    Бъди готова за това!
    И...се усмихни,Диляна
    Успех!
  • Не е лошо написаното.Това е истинският начин на живот според мен.Колкото и да се опитваме да постигнем нещо се ще сгафим.
Предложения
: ??:??