5.06.2009 г., 14:03 ч.

Защо любовта е чудо? 

  Есета » Любовни
4309 0 1
1 мин за четене

 Това е най хубавото, което може да ни се случи. Човек я изпитва веднъж в живота си. Трудно е да се намери истинската любов. Но между двама души освен любов трябва да има и доверие. На него се гради една връзка. Никой не избира в кого да се влюби, нито кога. Любовта идва като от само себе си и без да я усетиш ти кацва на рамото. Няма по-мило и красиво чувство от нея. Самата дума любов означава творение, красота, живот. Не случайно според гръцката митология първа се е появила Ерос (любов), а след нея всичко останало. Тя дараява нежност и живот. Любовта може да върши чудеса. Тя може да смекчи и най-коравосърдечния човек. Сърцата на хората са като бравата на врата, за която верния ключ е истинската  любов. Тя е по-силна от всичко. Може да победи омразата, жестокостта, лъжата. Всичко се гради на нея. Дори ние, хората, които мислим, че сме господари на света, сме безсилни пред нейната мощ, защото всички ние сме нейни плодове. Любовта е като наша майка-закрилница, която винаги се гуши в сърцата ни и без която ние не можем нито да живеем, нито да съществуваме.

 

© Маги Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хъм...не знам какво точно да мисля!?
    Имаш добри идеи, но са още по детски чисти, а това е много хубаво...
    Продължавай да се опитваш и съм убеден, че ще получиш вниманието, което търсиш!
    Николай Б.
Предложения
: ??:??