2.01.2008 г., 13:30 ч.

Защо те обичам 

  Есета » Лични
3082 1 0
1 мин за четене

 Когато ме погледнеш с този поглед, разтапяш всяка една частичка от сърцето ми. Когато ме докоснеш, ме караш да изтръпвам, когато ме целунеш, ме приканваш да остана завинаги с теб, когато ми казваш, че ме обичаш, ме правиш най-щастливото момиче на Земята! Обичам те, защото си истински, защото знаеш какво точно искаш, защото знаеш какво е любов!Никога не си бил слабият в някоя ситуация, знаеш как да побеждаваш и как да се възползваш от победата си."Не мога" не съществува за теб, защото си силен, служиш си умело със словата си и знаеш как да спечелиш хората само с думи! Обичам те, защото, когато обичаш, обичаш до болка, когато мразиш, мразиш до край! Обичам те, защото ти надникна дълбоко в душата ми ,разрови се из сърцето ми и там намери едно празно местенце. Ти се настани там, без дори да усетя и бързо стана господар на цялото ми сърце!

   Сега седя сама в празна стая, а теб те няма. Чудя се какво да напиша, но каквото и да напиша, то не би било достатъчно... Благодаря ти, че винаги си с мен, че държиш на мен, че ти пука за НАС, че ме обичаш! Знай, че дори, когато ме няма, аз съм с теб и те подкрепям, одобрявам решенията ти и мисля за теб! Дори, когато настъпи моментът на нашата раздяла, искрицата, спомена и любовта към теб ще бъдат винаги в моето сърце и ще ми напомнят, че някой ме обича все още, макар да е далеч от мен...

   ОБИЧАМ ТЕ! Защото си самия себе си, защото никога не си ме наранявал, защото ти ме научи да обичам!

                                                                                                               01.01.2008

© Деси Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??