Настъпва застой, когато нещо е свършило и си на прага на ново. Що е застой? Състояние на обмисляне - какво си преживял, искал, получил; какво си загубил и какво - спечелил. Състояние, когато обмисляш своите мечти и желания. Застоят е съпроводен със самота, безчувственост/апатия, тъга. Гледаш, но не виждаш. Слушаш, но не чуваш. Докосваш, но не усещаш. Говориш, но не мислиш. Сякаш всичко е толкова далеч от теб. Сякаш не си от този свят. Просто си наблюдател, който разбира нещата, но не чувства. Ледена статуя. Сух си към радостите на Живота. Вглъбяваш се в себе си, сякаш няма по-зле от теб. Н е живееш сам! Дори и да си безчувствен, има хора, които продължават да мислят за теб и да те обичат. Всичко е просто период. Идва и си отива, както и откъдето е дошъл. Страдай, но не забравяй. Възможностите за щастие и обич са навън, на всяка крачка и всеки ъгъл ... и те очакват. Но сами трудно биха те намерили. Не бъди сам! Намери някой, с който можеш да разговаряш свободно; който да те разбере и подкрепи. Има такъв! Просто отвори очи и душа, за да го видиш. От всичко има изход. И всичко има край. Обречеността е навсякъде. Ако сам се погубиш, всеки може да ти го стори. Дерзай, за да превъзмогнеш страховете си!
"Застоят е съпроводен със самота,безчувственост/апатия, тъга"-не.
"Не бъди сам!"-какви са тези "измислени" стереотипи?Не съм съгласен.
Иначе е добре написано
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.